Excel
Fra : Jens W. Skov

Dato : 16-06-01 19:50

Jeg har en idé om at jeg i excell kan markere et dataområde, og så
udføre dne samme operation på alle celler, uden at kopiere resultatet
til et andet felt, men jeg kan ikke huske hvordan. Er der nogen der kan
hjælpe?

--
Jens

Fra : T. Holm

Dato : 17-06-01 09:35

Sat, 16 Jun 2001 20:50:11 +0200, Jens W. Skov wrote a.o.t:

> [...]
> udføre dne samme operation på alle celler, uden at kopiere resultatet
> til et andet felt, men jeg kan ikke huske hvordan. Er der nogen der kan

Flg. må give dig den inspiration du har behov for:

Også sendt som mail

--

Hilsen/Regards T. Holm