BMW 7-serie brugt -- Foræringspris..?
Fra : BJ

Dato : 09-04-06 16:45

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 09-04-06 17:07

BJ wrote:
> Hvorfor er BMW´s både nye og gamle 7-serie i brugt faldet til rene
> "foræringspriser"..?
Måske fordi de er f.eks. 6 år gamle, har kørt 170000km og er benzinslugere.
Og glem så ikke lige afgiften. Prøv at spørg på hvad stumperne koster til
sådan en.

Forsikring? Man skal vist være elite X 2

Men lækre er de. Snøft.

FOCs

Fra : BJ

Dato : 09-04-06 17:12

"Freddy O. Christensen" <foc@rosenholmsxxxx.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men lækre er de. Snøft.

Jep, den er flot, men den er også raslet ned i eks. Tyskland.

Det ligner alt i alt en Phaeton-affære..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 09-04-06 17:17

> Det ligner alt i alt en Phaeton-affære

Nej - forskellen ligger i årgangen. Pheaton raslede ned
fra day one, mens BMW 740 - ligesom Audi A8 - er
blevet billig med årene...

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 09-04-06 17:35

> Jep, den er flot, men den er også raslet ned i eks. Tyskland.
>
> Det ligner alt i alt en Phaeton-affære..
Men der er langt til Peugeot 604 eller Citroén CX affærerne. X-) En af mine
kendte købte en 604 V6 til ca 25% af nypris da den vaar 2-3 år gammel.
Huha!!

Men ærligt: Sådan en 700serie er lidt korpulent og mafiaagtig i forhold til
3 og 5 serien. Og helt sikkert dyrere i det meste.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-04-06 21:01

Freddy O. Christensen wrote:

> Men der er langt til Peugeot 604 eller Citroén CX affærerne. X-) En af mine
> kendte købte en 604 V6 til ca 25% af nypris da den vaar 2-3 år gammel.
> Huha!!

Yessir - jeg gav 12.000 for min CX. Nypris var ca 410.000, svarende til
omkring 650.000 nutidskroner :D
Citroën XM kan i øvrigt også noget med at falde i pris, sammenlignet med
f.eks. BMW 5xx fra samme årgange.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : T

Dato : 09-04-06 22:38

On Sun, 09 Apr 2006 22:01:27 +0200, "Lars L. Hansen"
<hop_i_havet@hotmail.com> wrote:

>Yessir - jeg gav 12.000 for min CX. Nypris var ca 410.000, svarende til
>omkring 650.000 nutidskroner :D
>Citroën XM kan i øvrigt også noget med at falde i pris, sammenlignet med
>f.eks. BMW 5xx fra samme årgange.

Hvad indeholder en CX til den pris dengang?
Har den ikke smalle dæk, for at kunne overføre alle HK?

Torben

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 10-04-06 09:53

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

De priser er uden afgift :)

Mvh
Jacob

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 10-04-06 09:57

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote in message

> P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> De priser er uden afgift :)

Ups, det var kun det første link :)

Jacob

Fra : BJ

Dato : 10-04-06 09:58

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> De priser er uden afgift :)

Denne her er en smutter:
http://www.allan-hansen.dk/html/indhold/vis_bil.asp?ID=238605098

resten siger intet om afgifter og må således være inkl....;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~