Service syd for grænsen
Fra : Kay Nielsen

Dato : 09-04-06 13:29

Hej jeg har købt en Suzuki Grand Vitare og har en plan om at få lavet
eftersyn syd for grænsen, er der nogen der har erfaring med det og kender
evt. en adresse.
MVH
KN

Fra : Kelter

Dato : 09-04-06 14:38

Hej
Jeg får serviceret en Hyundai, hos en Hyundai forhandler syd for grænsen og
sparer ca 50% hver gang.
Dertil kommer god service og upåklagelig mekanisk arbejde.
De taler sønderjysk - ingen forståelsesproblemer
Du kan finde en Suzuki forhandler her
http://www.tyskepriser.dk/html/butikker.htm

Hilsen
John

Fra : Kay Nielsen

Dato : 09-04-06 15:24

Tak for rådet der ligger 10 km syd for grænsen.
mvh
KN

Fra : tb

Dato : 09-04-06 19:17

> Dertil kommer god service og upåklagelig mekanisk arbejde.
> De taler sønderjysk - ingen forståelsesproblemer

Hmm, måske for en sønderjyde, men for mit vedkommende kunne de jo lige så
godt snakke tysk

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 09-04-06 17:08

Jeg fik vores '01 Grand Vitara 2,0TD serviceret hos Autohaus Rohde i
Sieverstedt Ca. 15 km syd for Flensborg (afkørsel Tarp på A7). Vi
havde bilen i 3½ år og den blev kun serviceret hos Rohde. Superfin
service - altid lånebil til rådighed så man kunne køre ind til
Flensborg og handle. Serviceskemaet følger til punkt prikke det
tilsvarende i DK.
Allerede første service havde jeg sparet så mange penge, at jeg kunne
købe en Blaupunkt autoradio og alligevel havde penge med hjem ift.
hvad jeg skulle have betalt i DK.
Mvh
Hornsved