Hvad fejler min golf 4 ?
Fra : BUZZ

Dato : 09-04-06 12:14

Når hastigheden kommer op på ca. 60 kmt kommer der en svag brummen. Det
lyder som om den kommer fra forhjulende. Hvis jeg drejer til venstre
bliver den lidt kraftigere men drejer jeg til højre forsvinder den helt.

Kunne det være sporing?
Er det lejerne?

Hvad koster det mon at få lavet hos vw?

Mvh
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 12:17

"BUZZ" <ddsdo@spededdm.fi> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyder som om den kommer fra forhjulende. Hvis jeg drejer til venstre
> bliver den lidt kraftigere men drejer jeg til højre forsvinder den helt.

det er sikkert lejet i højre forhjul der skal skiftes. Pris mellem 1.199 og
1.622 Kr incl. moms

--
Tom

Fra : BUZZ

Dato : 09-04-06 13:28

Tom wrote:
> "BUZZ" <ddsdo@spededdm.fi> skrev i en meddelelse

> det er sikkert lejet i højre forhjul der skal skiftes. Pris mellem 1.199 og
> [...]
Tak for svar Tom

Men hvor har du priserne fra?

/B

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 13:32

> Tak for svar Tom
>
> Men hvor har du priserne fra?

Jeg fik selv skiftet mit forhjulsleje i mondeo. Jeg skønner at pris og tid
er sådan ca. det samme. PS. det er noget andre end VW også kan skifte hvis
det skulle blive dyrere hos dem

--
Tom

Fra : BUZZ

Dato : 09-04-06 13:56

Tom wrote:
> [...]
> er sådan ca. det samme. PS. det er noget andre end VW også kan skifte hvis

Tak for svar