fabia kombi - nu med lyd :-)
Fra : Anders Majland

Dato : 08-04-06 19:12

Ja vi har lurepasset længe - vi har haft bilen siden efteråret 2004.

Nå men nu skulle det være - sønnikes utilfredshed var efterhånden ikke til
at overhøre, eller nærmere: Der skulle skrues alt for højt op for at han
kunne høre sine historier på bagsædet...¨

Så herfra havde jeg jo hørt at 4x6" var hvad der var plads til bagude og
sådan et sæte havde thansen til 129,- . Jeg forventer selvfølgelig ikke
alverden til prisen men foran "lever" vi også med de originalmonterede.

HU er en sony som jeg flyttede over fra den forrige bil. Da jeg gjorde det
fik jeg ikke plads til antenneforstærkeren som kom med bilen hvilket har
vist sig at være en stor fejl. På hylden havde jeg også en 4 kanal
forstærker - igen en der var monteret i den forrige bil, så den skulle så
også i nu.

Ved at fjerne handskerum og diverse plastik lykkedes det relativt nemt at få
trukket ledninger til baghøjttalere og få plads til antenneforstærkeren
igen. Da jeg først satte hu'en i havde jeg ikke handserummet ude og så var
det umuligt at få det på plads. Med handskerummet ude kan man bedre få et
par fingre op og hjælpe ledninger / antennekabel.

Sony forstærkeren fik jeg plads til ved højre fordør/hjulkasse. Den er ikke
ret stor men der er ikke meget plads tilovers for handskerummet....

Nå men dagens "store" problem var i højre side bag, hvor der ikke var plads
nok til højttaleren. Den 4x6" enhed fra thansen har en relativ stor magnet
og en endnu større jernplade bag den - ¨Så jeg endte med at "tilpasse"
jernet på højttaleren med en vinkelsliber så denm kunne være på den
tiltænkte plads...

Men så var den eftermiddag også gået - skål !

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-04-06 20:08

Anders Majland skriver:

> Nå men nu skulle det være - sønnikes utilfredshed var efterhånden ikke til
> at overhøre, eller nærmere: Der skulle skrues alt for højt op for at han
> kunne høre sine historier på bagsædet...¨

Mp3 afspiller til knægten.....

Hvor er billederne ???

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Anders Majland

Dato : 08-04-06 21:26

> Hvor er billederne ???

Der kommer ingen - det er ikke noget særligt i det. Når man har skruet de 5
skruer ud af handskerummet og de 3 i hver side bag i skal resten bare flås
løs .....