Grøn afgift VW Touran?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 08-04-06 14:43

Hej

Nu har jeg googlet i 30 min uden at finde et svar...

Hvor meget koster en VW Touran 2,0 TDi 136 Trendline 16V 5d i grøn afgift?

På forhånd tak :)

- Klaus

Fra : KT

Dato : 08-04-06 14:50

Start med at finde vognens brændstofforbrug
Derefter slår du op i tabellen over afgifter - husk det er diesellisten.

Knud

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-04-06 14:55

"Klaus Jensen" <spammers@burninhell.com> wrote in message
> Hej
>
> Nu har jeg googlet i 30 min uden at finde et svar...
>
> Hvor meget koster en VW Touran 2,0 TDi 136 Trendline 16V 5d i grøn afgift?

http://www.volkswagen.dk/personbiler/priserogteknik.asp?frame=nye_biler_priser_teknik&model=touran&typen=&variant=&strYear=#

Der står de forskellige opgivet i halvårlig afgift.
Hvis den er på gule skilte skal du huske staf afgiften ved privat brug
kommer oveni

--

/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Klaus Jensen

Dato : 08-04-06 16:01

> [...]

> Der står de forskellige opgivet i halvårlig afgift.
> Hvis den er på gule skilte skal du huske staf afgiften ved privat brug

Super, takker! :)

Hvor meget er strafafgiften?

Fra : Veset

Dato : 08-04-06 16:20

On Sat, 8 Apr 2006 17:01:04 +0200, "Klaus Jensen"
<spammers@burninhell.com> wrote:

>Hvor meget er strafafgiften?

5040,- / år

--
Veset
VW Touran 2.0 TDI

Fra : Klaus Jensen

Dato : 08-04-06 17:24

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in message
> 5040,- / år

Holy crap... Altså ca. 10.000kr om året til staten uden at ha kørt en meter.
Jeg elsker mit fædreland...

Fra : Veset

Dato : 08-04-06 18:06

On Sat, 8 Apr 2006 18:23:42 +0200, "Klaus Jensen"
<spammers@burninhell.com> wrote:

>"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in message
>
>Holy crap... Altså ca. 10.000kr om året til staten uden at ha kørt en meter.
>Jeg elsker mit fædreland...

Jo, men det kontra at købe den på hvide plader, så kan det i mine øjne
godt betale sig. Det er dyrt at være dansker.

--
Veset
VW Touran 2.0 TDI