Nogen der vil have en Haynes til Toyota Pr~
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 07-04-06 22:04

Jeg har jo solgt min Previa, og opdagede lige, at jeg har en Haynes
liggende. Den omfatter Previa fra 1992 - 1998 (eller er det 1999).

Giv lyd, og jeg sender manualen.

--
Mvh Jasper

e-mail: ahrensbach@FJERNESpc.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-04-06 22:06

Hej!

Mon ikke Jan@Stevns.net kan bruge den.....(?)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-04-06 22:26

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Mon ikke Jan@Stevns.net kan bruge den.....(?)

Too late - jeg fik en Haynes, dagen efter jeg kom hjem med containeren

;)

Fyfasan hun brokker sig over den's tørst ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-04-06 22:36

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Too late - jeg fik en Haynes, dagen efter jeg kom hjem med containeren
>
> ;)

Heh, ok :)

> Fyfasan hun brokker sig over den's tørst ;)

Det kunne jeg skisme godt have fortalt dig :) Hvad går den på literen, i omegnen
af 5-6?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 07-04-06 22:48

> Det kunne jeg skisme godt have fortalt dig :) Hvad går den på literen, i
> omegnen af 5-6?

Nej da, så skal man sgu godt nok sparke til den. Min gik da ca. 9-10 ved
alm. kørsel. Men med dagens priser er det jo også en krone på km.

/Jasper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-04-06 23:10

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev :

>Nej da, så skal man sgu godt nok sparke til den

tror jeg gerne - den går noget der ligner mellem 9 0g 10

Scorpioen render 12.5, så det er ikke voldsomt meget, men med hendes
4-50.ooo årligt løber det dælme op

--
jan@stevns.net

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-04-06 07:53

> Scorpioen render 12.5, så det er ikke voldsomt meget, men med hendes
> 4-50.ooo årligt løber det dælme op

Så skal hun da have en moderne dieselbil i stedet for de gamle fordrukne
modeller der, Jan..

Eventuelt en brugt 406 HDi.

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-04-06 08:27

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Så skal hun da have en moderne dieselbil i stedet for de gamle fordrukne
>modeller der, Jan..

>Eventuelt en brugt 406 HDi.

Jeg tror du overser en lille detalje - well - lille og lille er vel så
meget sagt, Måske dette billede kan give dig et lille (?) hint

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/klumpe5.jpg

(og så er de ikke engang alle mødt op til fotoferingen ;)

På den anden side - når jeg hitter containere "så" billigt - er det jo
en bunke penge til overs.

--
jan@stevns.net

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-04-06 09:09

> Jeg tror du overser en lille detalje - well - lille og lille er vel så
> meget sagt, Måske dette billede kan give dig et lille (?) hint
> http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/klumpe5.jpg

Damned..!!

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-04-06 06:34

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Damned..!!

Ting har som regel en god årsag her i hytten ;)

(for en gangs skyld, endte købet af containeren op med at vise sig
logisk - og vist også snedigt :

1: Klarskov Taxi er nu nedlagt
2: Hun har en bil, hun kan sætte sig direkte ind i
3: Den er ikke min hovedpine

I sær pkt 3 er vigtigt ;)

--
jan@stevns.net

Fra : TDN

Dato : 08-04-06 08:03

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> tror jeg gerne - den går noget der ligner mellem 9 0g 10
>
> Scorpioen render 12.5, så det er ikke voldsomt meget, men med hendes
> [...]

Hvorfor i alverden køber du så en benzin ???? Med det kørselsbehov kunne hun
spare op mod 15.000 kr om året ved at køre diesel istedet. Selvom du har
fået den billigt kunne merprisen for en diesel være tjent ind hurtigt.

Mvh
Thomas

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-04-06 08:29

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev :

>Hvorfor i alverden køber du så en benzin ????

.......den pgl model findes vist som bensiner ;(

>Med det kørselsbehov kunne hun spare op mod 15.000 kr om året
>ved at køre diesel istedet.

Næppe - har du set hvordan diesel er skudt i vejret

Merprisen vil tage længere tid at hente ind, end den bil lever.

Herregud - om 4 år er den jo en saga blot ;)

--
jan@stevns.net

Fra : MK

Dato : 08-04-06 09:58

> [...]

Man kan spare en del, ja...

> Næppe - har du set hvordan diesel er skudt i vejret
> Merprisen vil tage længere tid at hente ind, end den bil lever.

Lige nu er der en forskel på 1,20 kr pr liter !
www.shell.com/home/PlainPageServlet?FC=/dk-da/html/iwgen/prices/listepriser/app_listepriser_2009.html

Dertil skal lægges det faktum, at du hos selskaberne på diesel kan
"tilrane" dig en langt højere rabat pr liter diesel end på benzin. Jég
får til eksempel 35 øres rabat pr liter benzin, men 90 øre pr liter diesel.
Flere i gruppen det samme - ved Q8 eller Statoil.

OG - du finder næppe en diesel, der kører 8-9 km/l, medmindre
du vælger en Touareg V10 eller lignende monster. Du burde ha'
købt en aflagt postvogn (Transit) eller lignende spand istedet for
Toyota'en, IMO
(Posten kørere vist ikke Transit mere...)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-04-06 06:36

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Du burde ha'
>købt en aflagt postvogn (Transit) eller lignende spand istedet for
>Toyota'en, IMO

Har du åbnet en dåse surströmning ??

En Transit ? Hende i en Transit ?

Helvede er frosset til is længe forinden ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-04-06 09:37

jan@stevns.net wrote:

> Fyfasan hun brokker sig over den's tørst ;)

Ja ja, i var jo blevet advaret

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-04-06 06:38

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Ja ja, i var jo blevet advaret

Du har da osse en bedre halvdel - ikke sandt ?

Du ved hvad man af og til må gøre - ikke sandt ?

--
jan@stevns.net

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-04-06 12:07

jan@stevns.net wrote:

> Du har da osse en bedre halvdel - ikke sandt ?

Jeg plejer nu at kalde det min skyggeside

> Du ved hvad man af og til må gøre - ikke sandt ?

Ja, engang i mellem er man bare nødt til at skære i gennem

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport