Ultimate Aero - Ikke for sarte "brændstofs~
Fra : BJ

Dato : 07-04-06 16:39

Gad vide hvad sådan en Ultimate Aero går på literen med sømmet i bund..

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3666074/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus G.

Dato : 07-04-06 17:05

> Gad vide hvad sådan en Ultimate Aero går på literen med sømmet i bund..
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3666074/

Hvor længe har de været om at bygge den bil? Så vidt jeg husker, så havde
Bugatti(VW) meget store problemer med deres Veyron. Og ifølge JP, så lyder
det som om den bil snart er færdig, og klar til at rulle?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 17:33

KLIP

Mon der står mere om det her: http://www.sscautos.com

> [...]
> Bugatti(VW) meget store problemer med deres Veyron. Og ifølge JP, så lyder
> det som om den bil snart er færdig, og klar til at rulle?

JP har vel fået oplysningerne et eller andet sted fre..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-04-06 17:59

BJ wrote:
> Gad vide hvad sådan en Ultimate Aero går på literen med sømmet i
> bund..
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3666074/

jeg tager 2 stk...

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 18:21

meddelelse news:44369a72$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

> jeg tager 2 stk...

Så kan du garanteret handle brændstofrabat hos Q8..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-04-06 19:04

Den Fri, 7 Apr 2006 17:39:19 +0200, skrev BJ :

> Gad vide hvad sådan en Ultimate Aero går på literen med sømmet i bund..

Et slag på tasken... 6-700.

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 19:11

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Et slag på tasken... 6-700.

Millimeter..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-04-06 21:05

Den Fri, 7 Apr 2006 20:10:41 +0200, skrev BJ :

> Millimeter..?

Meter. Det er i det område en Veyrons forbrug ligger med sømmet i bund.

--
Kent Oldhøj

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 07-04-06 19:35

BJ wrote:
> Gad vide hvad sådan en Ultimate Aero går på literen med sømmet i bund..
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3666074/

Hvor stor en campingvogn må den trække?

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 19:35

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvor stor en campingvogn må den trække?

Jeg er nu mere interesseret i størrelsen på trailer uden påløbsbremse..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-06 19:39

On Fri, 7 Apr 2006 20:34:36 +0200, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Jeg er nu mere interesseret i størrelsen på trailer uden påløbsbremse..;)

>--

Det er s'gu ikke til at bakke med sådan et arrangement alligevel, med
de spejle.

Så længe jeg bare kan få noget lammeskind og et af de der
kugleapparater til at sidde på, så køwwer jeg én.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 20:53

KLIP

> Så længe jeg bare kan få noget lammeskind og et af de der
> kugleapparater til at sidde på, så køwwer jeg én.

Jeg tror desværre, det er ekstraudstyr i sådan en skrabet potte..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-04-06 09:39

Folmer Rasmussen wrote:

> Så længe jeg bare kan få noget lammeskind og et af de der
> kugleapparater til at sidde på, så køwwer jeg én.

Kugleapparater ?
Er det sådan en med én kugle så man sidder fast, eller hvad ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : MK

Dato : 08-04-06 10:01

> Kugleapparater ?
> Er det sådan en med én kugle så man sidder fast, eller hvad ?

Sædebetræk, udført af kugler, you know

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-04-06 11:42

MK wrote:

> Sædebetræk, udført af kugler, you know

Ja jeg tænkte det nok, men måske Folmer gerne ville side rigtigt fast i
sædet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-04-06 10:29

> Gad vide hvad sådan en Ultimate Aero går på literen med sømmet i bund..
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3666074/

Umiddelbart ligner den et dårligt Lamborghini Diablo plagiat, og hvad sker
der lige med navnet?
Det lader til at det bilindustriens hovedsport at lave dårlige/tunge navne
til deres biler. Som f.eks.
Cadillac XLR, hvad blev der er det fine navn den havde som prototype "Evoq".
Saleen S7.... Ingen yderligere kommentarer.

-M