Benzinen stiger (igen).
Fra : BJ

Dato : 07-04-06 13:47

Så stiger benzinen igen.

Skal vi give et bud på sommerens pris..?

Jeg siger 13,- kr. pr. liter for blyfri 95.

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3665842/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-06 14:40

On Fri, 7 Apr 2006 14:46:35 +0200, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>Så stiger benzinen igen.
>
>Skal vi give et bud på sommerens pris..?
>
>Jeg siger 13,- kr. pr. liter for blyfri 95.
>
>http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3665842/

>--

De næste 14 dage er jeg "græsk-katolsk" idet jeg skal på ferie, med
mulighed for optankning i såvel Luxembourg samt Belgien.

Når jeg så bliver arbejdsramt igen, må jeg tale med vognmanden om, at
få længere ture, således at kørslen mellem hjem og job minimeres mest
muligt.

Det er godt det ikke er mig der skal indtage påskefrokosten i slud og
hagl.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-04-06 15:10

> [...]
> muligt.
>
> Det er godt det ikke er mig der skal indtage påskefrokosten i slud og

Hmmm - vi skal bare til Sverige - det hjælper nok ikke meget....til gengæld
har de ikke haft så meget sne på denne årstid de seneste 60 år, så vi skal
nok få tiden til at gå

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-06 15:19

On Fri, 7 Apr 2006 16:10:06 +0200, "Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk>
wrote:

> [...]
>har de ikke haft så meget sne på denne årstid de seneste 60 år, så vi skal

Husk gummistøvlerne. Det halve Sverige står under vand.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-04-06 15:31

> Husk gummistøvlerne. Det halve Sverige står under vand.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Såmåse at plane igennem - kører man langt nok nordpå kan man sagtens stå på
ski.
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 16:37

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Såmåse at plane igennem - kører man langt nok nordpå kan man sagtens stå
> på ski.

Det bliver det vist ikke billigere af ... brændstofmæssigt.

Faldt lige over denne her også:

http://www.borsen.dk/650.87152

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-06 22:52

> Hmmm - vi skal bare til Sverige - det hjælper nok ikke meget....til
> gengæld har de ikke haft så meget sne på denne årstid de seneste 60 år, så
> vi skal nok få tiden til at gå

Ja, en måtte lægge kæder på begge trækhjul for at komme op ad en ellers
lille bakke. Men der var ingen læs på traileren og dækkene efterlader meget
tilbage at ønske...
Jeg har kørt nordpå i et par år nu og jeg har ellers haft det som religion
at jeg ikke ville lægge kæder på, men har alligevel måttet gøre det 5 (!)
gange i år.
Nå, men næste vinter er vi lovet Bandag dæk, de skulle være ok.

Mvh Tommy
Gul FH 12

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-04-06 15:51

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> muligt.
> Det er godt det ikke er mig der skal indtage påskefrokosten i slud og

De skal da heller ikke lade dem stige ret meget, før så går turen da
bare ned over grænsen efter de dyre dråber.

Det er ret tæt på at kunne betale sig allerede nu.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 15:59

KLIP

> Det er godt det ikke er mig der skal indtage påskefrokosten i slud og
> hagl.

Det kan jeg sagtens følge dig i.

Jeg skal møde i dette område i den forestående tid:

http://www.amboise-valdeloire.com/

God Påske Folmer...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-06 16:08

On Fri, 7 Apr 2006 16:58:52 +0200, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>Det kan jeg sagtens følge dig i.

>--

Vi må nok se i øjnene, at vinteren har flyttet sig.

Ingen vinter før jul, men når den så kommer er den ikke til at komme
af med igen.

>--

>Jeg skal møde i dette område i den forestående tid:
>
>http://www.amboise-valdeloire.com/

>--

Uha uha. Der kan jeg få mange dage til at gå. Kigge på chateau'er.
Især dem med tilhørende "have" (jardin). De haver er jo lagt som om
det var ien sjæl der havde gjort det.

>--

>God Påske Folmer...

>--

Tusind tak, og i hjertelig lige måde.

Verden er jo lille, så skulle vi mødes på en Route National, så husk
hilsepligten.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 16:13

newsvc32tvtgeegn88778hero50psous5djv@4ax.com...

KLIP

> Verden er jo lille, så skulle vi mødes på en Route National, så husk
> hilsepligten.

Det vil jeg gøre, så ser du en Völle, der blinker med lygterne, dytte i
hornet og armene vinkende ud af soltaget, så er det båre fruen og én
selv..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-06 16:17

On Fri, 7 Apr 2006 17:12:38 +0200, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det vil jeg gøre, så ser du en Völle, der blinker med lygterne, dytte i
>hornet og armene vinkende ud af soltaget, så er det båre fruen og én

Een skal være opmærksom på sagen.

Een mener at kunne huske, at herrens auto er udstyret med
"hængepatter" på licenspladerne? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 16:21

KLIP

> Een mener at kunne huske, at herrens auto er udstyret med
> "hængepatter" på licenspladerne? *LOL*

Ha, vi er jo begge nået en alder, hvor tingene begynder at hænge..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-06 16:29

> Så stiger benzinen igen.
>
> Skal vi give et bud på sommerens pris..?
>
> Jeg siger 13,- kr. pr. liter for blyfri 95.
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3665842/

hehe, så bare vent til varmeregningen ryger ind ad døren.....oliebranchen er
trængt op i en krog med de latterligt lave priser der er for tiden

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 16:32

KLIP

> hehe, så bare vent til varmeregningen ryger ind ad døren.....oliebranchen
> er trængt op i en krog med de latterligt lave priser der er for tiden

... og man kan i denne forbindelse ikke en gang glæde sig over at fyre med
naturgas.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-06 16:54

> KLIP

> .. og man kan i denne forbindelse ikke en gang glæde sig over at fyre med
> naturgas.

Næh, eneste "glæde" må da være at benzinen er steget med næsten 100% i
olieslugerstaten usa på 1 år

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 17:35

KLIP

> Næh, eneste "glæde" må da være at benzinen er steget med næsten 100% i
> olieslugerstaten usa på 1 år

Nu er det kinesernes tur til at overtage den position.

You have not seen anything yet....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 07-04-06 17:48

> Næh

Jeg glæder mig over, at jeg ikke betaler noget specifikt for opvamning
og varmt vand. Sidstnævnte "hentes" desuden vha. af et vamepumpeanlæg...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-04-06 20:13

BJ skriver:

> .. og man kan i denne forbindelse ikke en gang glæde sig over at fyre med
> naturgas.

Nix, men os der får varme fra affald klager ikke....

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 20:55

KLIP

> Nix, men os der får varme fra affald klager ikke....

Det er vel forhåbentlig ikke mit fine brænde til huggepris, du benævner med
affald......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-04-06 06:23

BJ skriver:

> Det er vel forhåbentlig ikke mit fine brænde til huggepris, du benævner med
> affald......

Ikke med mindre at du smider det i en affaldspose i RenoSyv's område....

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-04-06 17:15

> Skal vi give et bud på sommerens pris..?
> Jeg siger 13,- kr. pr. liter for blyfri 95.
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3665842/

Er der stadig folk, der selv betaler for den slags.. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 17:36

KLIP

> Er der stadig folk, der selv betaler for den slags.. )

Jep, Fru Madsen i kassen ... også kaldet din arbejdsgiver.

Omkostninger er en grim ting, men kan heldigvis nedbringes kraftig ved
personalereduktion..!..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-04-06 17:53

BJ skrev:
> Jep, Fru Madsen i kassen ... også kaldet din arbejdsgiver.
> Omkostninger er en grim ting, men kan heldigvis nedbringes kraftig ved
> personalereduktion..!..

Ogv vælger man at reducere fra den dyreste ende går det hurtigere.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 18:22

KLIP

> Ogv vælger man at reducere fra den dyreste ende går det hurtigere.

Det har jeg altid gjort..!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-04-06 18:35

> Det har jeg altid gjort..!

Har du da fyret dig selv ??

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 18:37

KLIP

> Har du da fyret dig selv ??

Jep, og får nu løn for det, jeg faktisk er.....altmuligmand.!!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 07-04-06 17:49

> Er der stadig folk, der selv betaler for den slags..

Tilsyneladende - og for dit vedkommende sker det jo over skattebilletten.
Kender jeg "Danmark" ret, vil din betaling blive reguleret ift. den faktiske
nyvogns- og brændstofpris !

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-04-06 21:29

> Tilsyneladende - og for dit vedkommende sker det jo over skattebilletten.
> Kender jeg "Danmark" ret, vil din betaling blive reguleret ift. den
> faktiske
> nyvogns- og brændstofpris !

UBEHAGELIGT - jeg lukker øjnene og lader mit Statoilkort, mit Shellkort og
mit Eurocard Corporate Gold klare paragrafferne, når jeg kører på ferie ned
i Europa 5 dage..

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-04-06 18:30

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Jeg siger 13,- kr. pr. liter for blyfri 95.

Ka' du daffe ud og vaske munden med brun sæbe !

--
jan@stevns.net

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 18:31

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ka' du daffe ud og vaske munden med brun sæbe !

Er du tosset mand, er det ikke lavet på oliebasis..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-04-06 19:41

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Er du tosset mand, er det ikke lavet på oliebasis..?

er det ikke selvdøde kreaturer ?

Nåeh nej - det er jo det de hælder i vingummierne

--
jan@stevns.net

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 20:55

KLIP

> er det ikke selvdøde kreaturer ?
>
> Nåeh nej - det er jo det de hælder i vingummierne

....og de skulle efter sigende være ret dårlige at vaske i.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-04-06 21:30

> ...og de skulle efter sigende være ret dårlige at vaske i.

*ROFL*

Jeg får nogle meget ubehagelige billeder af dig, der forsøger at vaske dig i
flydende vingummi, Bjørn - meget ubehagelige..

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 21:37

KLIP

> *ROFL*
>
> Jeg får nogle meget ubehagelige billeder af dig, der forsøger at vaske dig
> i flydende vingummi, Bjørn - meget ubehagelige..

Af hjertet tak, fordi du lod mig dele dette billede med dig..))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-04-06 20:27

BJ skriver:

> Så stiger benzinen igen.
>
> Skal vi give et bud på sommerens pris..?

Pas, jeg kører diesel

Og bliver mere og mere glad for det. Ikke fordi dieselprisen ligger tæt
op ad benzinprisen, men fordi jeg hiver flere km ud af de dyre
dråber....

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : BJ

Dato : 07-04-06 20:56

KLIP

> Pas, jeg kører diesel
>
> Og bliver mere og mere glad for det. Ikke fordi dieselprisen ligger tæt
> op ad benzinprisen, men fordi jeg hiver flere km ud af de dyre
> dråber....

Man skal jo værdsætte de små glæder...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-04-06 06:23

BJ skriver:

> Man skal jo værdsætte de små glæder...

Netop, selvom tællerne på nuværende tankfuld "kun" står på 19,6 km/l.

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : BJ

Dato : 08-04-06 12:46

KLIP

> Netop, selvom tællerne på nuværende tankfuld "kun" står på 19,6 km/l.

Hvis jeg virkelig var interesseret i en dieselpotte, så købte jeg blot 1
(eller 2).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~