Kan man leje en Hummer?
Fra : bem

Dato : 07-04-06 09:20

Er der nogen der ved, om man et sted i midtjylland eller omegn kan leje en
Hummer for en enkelt dag?

/Bo

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-04-06 09:24

"bem" <nospambemb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, om man et sted i midtjylland eller omegn kan leje en
> Hummer for en enkelt dag?

Ork ja, de fleste fiskehandlere vil gerne, hvis du lover at være god ved
den.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : bem

Dato : 07-04-06 09:30

> "bem" <nospambemb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ork ja, de fleste fiskehandlere vil gerne, hvis du lover at være god ved
> den.

Jeg VIDSTE det

/Bo

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-04-06 09:34

> Jeg VIDSTE det

Nu da vi er i denne afdeling -- Er du sikker på at det ikke er ET hummer du
vil leje ?
- for så tror jeg nok låsby Svendsen kan klare noget...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : bem

Dato : 07-04-06 09:39

> Nu da vi er i denne afdeling -- Er du sikker på at det ikke er ET hummer
du
> vil leje ?
> - for så tror jeg nok låsby Svendsen kan klare noget...

For satan da! Det er en slags bil, har jeg fået at vide. Og I er bare skide
misundelige, fordi jeg skal ud og køre i sådan én, ja I er så! OG jeg skal
ikke engang selv betale lejen

/Bo

Fra : Mikkel Lund

Dato : 07-04-06 09:45

bem skrev:
> [...]
> misundelige, fordi jeg skal ud og køre i sådan én, ja I er så! OG jeg skal

Med eller uden trailer, hehe:
http://www.off-road.com/hummer/news/2004_02/images/Skyjacker-H2-Suspension.jpg

Mikkel

Fra : bem

Dato : 07-04-06 11:07

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Med eller uden trailer, hehe:

http://www.off-road.com/hummer/news/2004_02/images/Skyjacker-H2-Suspension.jpg

Ohh - den er godt nok flot

/Bo

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-04-06 15:11

"bem" <nospambemb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> en

> Jeg VIDSTE det
>
> /Bo

Åh - hold nu op - du fiskede jo efter den
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Bjarne Haug

Dato : 07-04-06 10:31

"bem" <nospambemb@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen der ved, om man et sted i midtjylland eller omegn kan leje en
> Hummer for en enkelt dag?
>
> /Bo

Ring til Carl-Mar Møller, han har en i hvert fald...

Bjarne

Fra : MK

Dato : 07-04-06 21:08

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> Ring til Carl-Mar Møller, han har en i hvert fald...

Nope - han testede blot en Hummer H3 for Bilmagsinet...

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-06 16:25

"bem" <nospambemb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, om man et sted i midtjylland eller omegn kan leje en
> Hummer for en enkelt dag?

jow,

Påklæd dig med hvid skjorte, sort habbit, guldkæde, en pels over habitten og
mørke solbriller. Tag fruen med og som er påklædt i miniskørt, sorte
netstrømper og kraftig sminke.
Du skal nu indfinde dig i Silkeborg hos Sand-Jensen og sige at du vil have
hummeren og en prøvetur...prisen må du ALDRIG spørge efter...penge det er
noget man bare har

Go' tur

--
Tom