GPS til bilen
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-04-06 07:17

Netto har den her Tomtom Go 300 på tilbud til 2900 kr
Er den brugbar og funktionel?

Kan kortene opdateres. Er der fælder, jeg skal være opmærksom på?

Tanken er, at jeg skal bruge en GPS her til sommer, da familien skal til
Italien og især Rom.
En velfungerende GPS vil jo gøre livet en hel del nemmere end som så i
ukendt land især med en kone, der er ude af stand til at læse landkort.

Jeg har ikke så frygteligt meget andet at bruge den til, så derfor må den
gerne være yderst rimelig i pris

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 07-04-06 08:02

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Netto har den her Tomtom Go 300 på tilbud til 2900 kr
> Er den brugbar og funktionel?

Jeg tror du får bedre kvalificeret svar i news:dk.tekniksatellit.navigation

Her er der folk med meget mere viden om emnet.

MVH Hans

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-04-06 08:53

"Hans L. Jørgensen" <spam@fighter.dk> skrev i en meddelelse

> "Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg tror du får bedre kvalificeret svar i
>
> Her er der folk med meget mere viden om emnet.

Oki, de prøver jeg

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-06 16:20

"Hans L. Jørgensen" <spam@fighter.dk> skrev i en meddelelse

> "Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg tror du får bedre kvalificeret svar i
>
> Her er der folk med meget mere viden om emnet.

tak-tak

--
Tom