Den nye Honda Civic.
Fra : ThomasT

Dato : 06-04-06 20:54

Hej Gruppe,

Hvad synes I om den nye Honda Civic. Den får enormt gode anmeldelser i alle
bilblade (Bilmagasinet, Bilen og Motor).
Jeg synes personligt at den er meget grim. Det kan selvfølgelig godt være at
man skal ha' prøvekørt den, før man udtaler sig yderligere, så kan det
være at nogen af jer kan fortælle mig hvad det er journalisterne er så vilde
med?

Med venlig hilsen
ThomasT
Passat 3c Limo.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-04-06 22:01

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
> man skal ha' prøvekørt den, før man udtaler sig yderligere, så kan det
> være at nogen af jer kan fortælle mig hvad det er journalisterne er så

Du syntes sikkert ikke bedre om designet efter at ha' prøvet den, dog har
den netop vundet en designpris i tyskland så der er jo nogen der syntes om
designet.

http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=4676

Selv syntes jeg nu både om designet og den måde den kører på, og ser man på
pris i forhold til konkurrenterne så er den jo også en godt tilbud og
formodes (ud fra tests af den 4-dørs variant) at tilbyde en høj sikkerhed. I
de test jeg har læst af den nye Civic syntes jeg ikke motorjournalisterne
forsøger at skjule hvad begejstringen gælder, så det må vel være til at få
øje på.

Med venlig hilsen Kim