De ville jo bare parkere bilen :S
Fra : Patrick

Dato : 05-04-06 21:21

http://ekstrabladet.dk/112/article187800.ece

De vil sku slå ihjel for en parkeringsplads :S

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 06-04-06 02:18

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article187800.ece
>
> De vil sku slå ihjel for en parkeringsplads :S

Ja nogen gange får man simpelthen lyst til at råbe "Stop Verden - jeg vil
af!".
Sådan nogen kvajpander. Lad os håbe de bliver buret inde.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-06 12:29

"Ole Gaarde Kristensen" <mailto:netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: De ville jo bare parkere bilen :S"

> [...]

Rolig nu

> Ja nogen gange får man simpelthen lyst til at råbe "Stop Verden - jeg vil
> af!". Sådan nogen kvajpander. Lad os håbe de bliver buret inde.

Jeg synes, det er noget af en overdrivelse, der lægges for
dagen her. Den ene citerer avisen for at nogen vil slå nogen
ihjel og den anden skriver noget om at bure nogen inde.
Begge baserer deres holdning på Ekstrabladets skriblerier

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Thomas

Dato : 06-04-06 15:41

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> wrote in message
> "Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja nogen gange får man simpelthen lyst til at råbe "Stop Verden - jeg vil
> af!".
> Sådan nogen kvajpander. Lad os håbe de bliver buret inde.

Hm du mener ikke at en brosten i hovedet var straf nok ?

Mvh

Thomas

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 07-04-06 02:42

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hm du mener ikke at en brosten i hovedet var straf nok ?

Jeg læser nu historien som om det var nogen af dem der kom til, der
overfaldt de 2 der ville parkere med brosten.
Og det er altså overfaldsmændene jeg mener skal en tur i skyggen.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-04-06 13:17

Ole Gaarde Kristensen wrote:
> "Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja nogen gange får man simpelthen lyst til at råbe "Stop Verden - jeg vil
> af!".

Er der mon ledige parkeringspladser på Mælkevejen?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-06 14:42

On Fri, 07 Apr 2006 14:17:03 +0200, Robert Eriksen
<roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote:

>Er der mon ledige parkeringspladser på Mælkevejen?

>--

Der er så hut jeg visker datoparkering.

Overskrider du sidste parkeringsdato, bliver din bil hældt ud i
vasken.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Weis

Dato : 09-04-06 14:22

Robert Eriksen wrote:

> Er der mon ledige parkeringspladser på Mælkevejen?

Hvilken en af dem ... ?
Der ligger mælkeveje mange steder: Skørping, Hobro, Sønderborg, Øster
Assels, Ulfborg, Haderslev, Grevninge, Varde Videbæk, Vejby, Hornbæk,
Skive, Ejstrupholm, Højby, Hals, Korsør, Daugård, Hillerød, Jerup og på
Christiania.

mvh
peter