Gammel BMW, but still going strong..
Fra : Thomas H.

Dato : 05-04-06 08:51

Fandt lige nogle gamle billeder af min kammerats Bimmer, som jeg ikke havde
fået på siden

www.thhe.dk/BMW_520i_E34.htm

Af en 17 år gammel bil, holder den sig da meget flot, gør den ikke?

--
Mvh.
Thomas H. - www.thhe-foto.dk/salg.htm <--- check det lige!

Fra : Frederik

Dato : 05-04-06 09:00

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fået på siden
>
> www.thhe.dk/BMW_520i_E34.htm
>
> Af en 17 år gammel bil, holder den sig da meget flot, gør den ikke?

Utrolig flot. Næsten beskæmmende at se de nye BMW'er, når de gamle er så
klassisk flotte.

Mvh.

Frederik

Fra : Thomas H.

Dato : 05-04-06 11:52

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

> Utrolig flot. Næsten beskæmmende at se de nye BMW'er, når de gamle er så
> klassisk flotte.

Ahh E39 var lækker, og E60 har jeg næsten vænnet mig til nu, men sådan en
E34 M5'er synes jeg stadig er noget af det pænste

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 21:55

Frederik wrote:

> Utrolig flot. Næsten beskæmmende at se de nye BMW'er, når de gamle er
> så klassisk flotte.

Ja, tiden inden Chris Bangle fik lov at ødelægge designet var dejlig. Jeg
kører i øvrigt selv i en sølvgrå, 2-dørs 320i fra '88 som er ved at undergå
en total renovering. Billeder kommer når projectet er færdigt. Ingen gejl,
kun lidt sænkning og alufælge. Igen modelmærker osv. Jeg regner med den
bliver ok at se på

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 06-04-06 02:14

"Kim Frederiksen" <kim snabela gmail punktum com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kun lidt sænkning og alufælge. Igen modelmærker osv. Jeg regner med den

Selvom jeg er Mercedes-fan nyder jeg virkelig netop den model af 320-eren.
Kræs for kendere.
Held og lykke med projektet. Vi glæder os til billedserien!

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-04-06 07:24

> Selvom jeg er Mercedes-fan nyder jeg virkelig netop den model af 320-eren.
> Kræs for kendere.
> Held og lykke med projektet. Vi glæder os til billedserien!

Takker ... der skal laves rust og den skal have en hellakering, så det er
lidt af et project. Med stiden kommer der læderkabine og M-interiør. Jeg
mener selv at E30'eren er den flotteste BMW af dem alle ... med M3 som en
næsten uopnåelig drøm

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 05-04-06 11:05

> [...]
> fået på siden
>
> www.thhe.dk/BMW_520i_E34.htm
>
> Af en 17 år gammel bil, holder den sig da meget flot, gør den ikke?

Os med gamle biler ved at man nogen gange skal helt tæt på for at se hvor
pæn den egentlig er
Men du har ret. Den ser ud til at holde sig aldeles fremragende.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Thomas H.

Dato : 05-04-06 11:50

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Os med gamle biler ved at man nogen gange skal helt tæt på for at se hvor
> pæn den egentlig er
> Men du har ret. Den ser ud til at holde sig aldeles fremragende.

Den er solgt nu, men jeg mener heller ikke der var noget rust tæt på

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 19:43

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Os med gamle biler ved at man nogen gange skal helt tæt på for at se hvor
> pæn den egentlig er

Alt er relativt.

/sierra 1986 i ægte RØD.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-04-06 19:43

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> /sierra 1986 i ægte RØD.

Hold kææææft mand, har du stadig den? :)

-M

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-04-06 11:17

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev :

>Af en 17 år gammel bil, holder den sig da meget flot, gør den ikke?

Bestemt ! - den er sgu' flot

Har du set den gamle Mazda på gruppens sider `?
http://www.dkfritidbil.dk/koeb_salg/mazda1300_74/mazda_1300_74.htm

en af kammesjukkernes lille projekt

--
jan@stevns.net

Fra : Thomas H.

Dato : 05-04-06 11:50

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Bestemt ! - den er sgu' flot
>
> Har du set den gamle Mazda på gruppens sider `?
> http://www.dkfritidbil.dk/koeb_salg/mazda1300_74/mazda_1300_74.htm
>

> en af kammesjukkernes lille projekt

Ja den er sgu også flot holdt - og lidt ældre endnu...

Fra : Brian S Jensen

Dato : 05-04-06 14:14

> [...]
> havde fået på siden
>
> www.thhe.dk/BMW_520i_E34.htm
>
> Af en 17 år gammel bil, holder den sig da meget flot, gør den ikke?

Super flot - men som sædvanlig spiller dit talent som dygtig fotograf
også ind

Dog burde han ha' ventet med at købe/montere radio til han var
blevet ædru - den passer da OVERHOVEDET ikke ind i kabinen

Som en anden også skriver, så er E34 noget af den flotteste og mest
stilrene større bil. Vi har lige skiftet fra E34 til E39, og den er da
også flot, men E34'ern er der nu noget specielt over - dog er kabinen
i E39 langt overlegen

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528iA
Toyota Previa 2.4i

Fra : Thomas H.

Dato : 05-04-06 14:27

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Super flot - men som sædvanlig spiller dit talent som dygtig fotograf
> også ind

Åååh hold op

> Dog burde han ha' ventet med at købe/montere radio til han var
> blevet ædru - den passer da OVERHOVEDET ikke ind i kabinen

Så skal du se den tændt, med blåt lys i, der lyser hele kabinen op!!

> [...]
> stilrene større bil. Vi har lige skiftet fra E34 til E39, og den er da
> også flot, men E34'ern er der nu noget specielt over - dog er kabinen

Jeg synes E38 7'eren er den pæneste, den har faktisk lidt de samme lininer
som E34:
http://thhe.dk/BMW_E34-14.jpg
http://thhe.dk/BMW_735iL-06.jpg

Fra : Brian S Jensen

Dato : 06-04-06 13:32

> Åååh hold op

Årh, lidt ros kan du vel tåle

> Så skal du se den tændt, med blåt lys i, der lyser hele kabinen op!!

Ja, det var det jeg var bange for

> Jeg synes E38 7'eren er den pæneste, den har faktisk lidt de samme lininer
> som E34:
> http://thhe.dk/BMW_E34-14.jpg
> http://thhe.dk/BMW_735iL-06.jpg

Jeg kan ikke være mere enig - E38'ern er SUVERÆN flot - men prøv lige
engang at tjekke forsikring / reservedelspriser osv. Som sagt har vi lige
skiftet til E39 528iA ´96 (119.000km) , men kunne faktisk ha' fået en E38
740i årg. 95 med 170.000km bag sig for samme pris - men ovenstående
(forsikring, res.) afholdt os fra det - sammenholdt med at en 740i nok
har noget større afskrivning på de 5-8 år vi har tænkt os at beholde den

Prøv at kig på E32 - de koster ikke penge - man får nærmest smidt en 750iL
i nakken og det samme sker jo desværre nok for E38'ern

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas H.

Dato : 06-04-06 15:42

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Årh, lidt ros kan du vel tåle

Ja ok, så skidt da

> Ja, det var det jeg var bange for

....og ja, jeg har sagt det.

> [...]
> (forsikring, res.) afholdt os fra det - sammenholdt med at en 740i nok
> har noget større afskrivning på de 5-8 år vi har tænkt os at beholde den

Nu snakker jeg ikke om penge, da jeg ikke har råd til nogle af dem

> Prøv at kig på E32 - de koster ikke penge - man får nærmest smidt en 750iL
> i nakken og det samme sker jo desværre nok for E38'ern

E32 har jeg bare aldrig brudt mig så meget om, den ser markant større og
mere klodset ud end E38, men ja en 750iL er billig - men fy for pokker det
er dyrt hvis den går i stykker