Lakpolish.....Ultra Glozz. hvor meget?
Fra : Onix

Dato : 04-04-06 20:25

Hej

Tror jeg i år prøver at bruge Ultra Glozz når bilen måske i påsken skal
shines op. Den kan fås i 250 ml (netbutik hvor jeg får rabat) og i 500 ml.

Jeg har ingen ide om 250 ml er nok til en bil eller om jeg skal købe en 500
ml for ikke at løbe tør en helligdag hvor alt er lukket

Der er tale om en 12 meter lang limo.......joke...der er en bette skoda
fabia.

Onix

Fra : John Sahl

Dato : 04-04-06 20:43

Onix wrote:
> Jeg har ingen ide om 250 ml er nok til en bil eller om jeg skal købe
> en 500 ml for ikke at løbe tør en helligdag hvor alt er lukket

Du har nok i en 250ml version. Jeg glæder mig til at høre din
erfaring med det, jeg har det nemlig stående på hylden og glæder
mig til at teste det.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-04-06 21:02

> Du har nok i en 250ml version. Jeg glæder mig til at høre din
> erfaring med det, jeg har det nemlig stående på hylden og glæder
> mig til at teste det.

Det rykker.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Kent Glerup

Dato : 04-04-06 20:45

On Tue, 4 Apr 2006 21:24:33 +0200, "Onix"
<vedikkefjerndette@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har ingen ide om 250 ml er nok til en bil eller om jeg skal købe en 500
>ml for ikke at løbe tør en helligdag hvor alt er lukket

250 er rigeligt, medmindre du har din egen unikke måde at påføre!

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-04-06 21:05

"Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 500 ml for ikke at løbe tør en helligdag hvor alt er lukket
>
> Der er tale om en 12 meter lang limo.......joke...der er en bette skoda

Hej

250ml er RIGELIGT - og det fungerer rigtigt godt

Mvh.
Brian S Jensen