Rust
Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-04-06 18:33

Hvordan er reglerne hvis man har et rust hul i f.eks et støddæmper tårn man
man så godt bare sætte en lap på ?

Hva må man og hva må man ikke ?

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 04-04-06 19:18

"Søren Nielsen" <SFNielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er reglerne hvis man har et rust hul i f.eks et støddæmper tårn
> man
> man så godt bare sætte en lap på ?
>
> Hva må man og hva må man ikke ?

Nu er der jo mange måder at sætte en lap på.
Men hvis du laver det ordenligt så er der ikke noget i vejen for det.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 19:47

> Nu er der jo mange måder at sætte en lap på.
> Men hvis du laver det ordenligt så er der ikke noget i vejen for det.

Jeg har hørt at lappen skal fuldsvejses i et tårn.. og har prøvet det på en
passat, den gik igennem syn, han så det var lavet, og havde ingen
kommentare..

Mvh
Morten

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 05-04-06 13:15

[snip]

> Nu er der jo mange måder at sætte en lap på.
> Men hvis du laver det ordenligt så er der ikke noget i vejen for det.

Det er så kun en mening. Reglerne er ret klare på det område, og
synshallerne er ubarmhjertige...

Se Kents henvisning andetsteds.

Mvh
Michael

Fra : Kent Nielsen

Dato : 04-04-06 21:51

"Søren Nielsen" <SFNielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er reglerne hvis man har et rust hul i f.eks et støddæmper tårn
> [...]
Hej
Reglerne er gennemgået her:
<http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Vejledninger/Syn_og_omsyn/kap08.pdf>

Det er kapitel 8 fra synsvejledningen fra færdselsstyrrelsen.

Kent Nielsen