Små riser, hvad gør jeg
Fra : kenneth.g

Dato : 03-04-06 20:29

Hej, Jeg har nogle meget små riser i min bil, der er tynde max 1 mm.
bredde. hvad kan jeg gøre ved dem. Er det noget pop med det produkter som
man polere bilen med ?

--
Hilsen Kenneth

kenneth918 (snabeA) msn (prik) com

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-04-06 06:35

"kenneth.g" <kennethX918@msn.com> skrev i en meddelelse

Er det noget pop med det produkter som
> man polere bilen med ?

Nej, det er netop formålet med øvelsen. At fjerne små-ridser, så man får en
glat, blank overflade.

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 22:46

"kenneth.g" <mailto:kennethX918@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> kenneth918 (snabeA) msn (prik) com
>
> Hvis du fravælger den orginale autolak, ja så kan den billigste løsning meget
nemt blive neglelakken, farven finder du nok.
Hilsen M.K.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.10.31.203)

Fra : H.S.

Dato : 12-04-06 13:03

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> "kenneth.g" <kennethX918@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Er det noget pop med det produkter som
> >
> Nej, det er netop formålet med øvelsen. At fjerne små-ridser, så man får en
> glat, blank overflade.

Så hvilket produkt er bedste til at udbedre sådanne ridser med ?

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 15:58

"H.S." <henrik@aficionado.dk> skrev i en meddelelse

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
> en
> glat, blank overflade.

Så hvilket produkt er bedste til at udbedre sådanne ridser med ?

Man kører til en autolakerer som på 5 min kan polere en ridse væk med et
prof. 3M slibemiddel og en RIGTIG maskine til formålet. Prisen for de 5 min.
arbejde kan næppe være afskrækkende.

--
Tom