VW Transporter ECO-Light - hva´ er det?
Fra : \"Mads\"

Dato : 03-04-06 17:47

Hej

Firmaet påtænker at udskifte min nuværende Transporter med en ny, men som
ECO-Light model!!!

Hva´ betyder det?

Har besøgt VW´s hjemmeside uden at blive ret meget klogere, end at det er en
4 cyl TDI med 84 hk og reduceret udstyrsniveau.

Hva´ mon det reduceret udstyrsniveau går ud på?
Jeg er jo lidt træt af at skulle futte rundt i en vogn med klare ruder, uden
radio, ingen støjbeklædning o.lign.

Inden chefen får tilsendt en protestant, vil jeg jo gerne vide hva´ det er
for en skrabet vogn de vil putte mig i.

Har til dato kørt i en 5 cyl. 104 hk som bare er i orden,...også
udstyrsmæssigt.

Mvh.
Mads

--
-- = Posted using "PowerPost 2000" =
-- = Binary Usenet downloading made easy =

Fra : Brian

Dato : 03-04-06 18:42

"Mads" wrote:
> Hej
>
> Firmaet påtænker at udskifte min nuværende Transporter med en ny, men
> som ECO-Light model!!!
>
> Hva´ betyder det?

For cirka et år siden, betød det nul udstyr, kun centrallås, en airbag og
ABS.

Det var en speciel kampagne model de kørte dengang, og hed ihvertfald
noget med eco...

/Brian

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-04-06 19:51

Den Mon, 3 Apr 2006 18:47:17 +0200, skrev "Mads" :

> Firmaet påtænker at udskifte min nuværende Transporter med en ny, men som
> ECO-Light model!!!
> Hva´ betyder det?

Masser af udstyr. Læs bare udstyrslisten(den er komplet):

Stor bagklap, førersæde, manuelle sidespejle, radioforberedelse,
dækreparationssæt og 85 hk TDI motor, men uden varerumsbeklædning og
bagrude visker/vasker.

Bilen leases inkl. service- og reparationsaftale.

Noget siger mig firmaet kigger på prisen, og lige på det punkt er
ECO-Light nok svær at bide skeer med.

--
Kent Oldhøj

Fra : \"Mads\"

Dato : 04-04-06 15:58

> [...]
>
> Stor bagklap, førersæde, manuelle sidespejle, radioforberedelse,
> dækreparationssæt og 85 hk TDI motor, men uden varerumsbeklædning og

Ved du hvor jeg kan finde mere om udstyr til modellen.
Jeg har hørt at der ikke er vasker/visker på bagruden, at vinduerne ikke er
varmeafvisende og heller ikke tonede, at der kun er én åirbag, at der ikke
er tre stk. tre-punktsseler, men kun to + en leverknuser (hoftesele).

Det er det som er så forvirrende.
Hvorfor mon VW ikke skriver noget på deres hjemmeside?
Her står der kun "...reduceret udstyrsliste"

Mads