Det er ikke til at se det, hvis man ikke l~
Fra : BJ

Dato : 03-04-06 16:08

Så er der billede at den faceliftede Volvo XC90.

Man skal være kender for at se den ny sminke..

http://www.autoblog.com/2006/04/02/volvo-performs-most-mild-facelift-ever-on-2007-xc90/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 17:32

BJ wrote:
> Så er der billede at den faceliftede Volvo XC90.
> Man skal være kender for at se den ny sminke..
> http://www.autoblog.com/2006/04/02/volvo-performs-most-mild-facelift-ever-on-2007-xc90/

Hmm, nu ligner den snart en Hyundai Santa Fe
Stik mig en Audi Q7 i stedet for (...når jeg alligevel ik kan få en Mercedes
ML)

/Peter

Fra : MK

Dato : 03-04-06 19:33

"Peter S." <-> skrev i en meddelelse

> nu ligner den snart en Hyundai

Heyyyyyyyyy - så er det jo liiiiiiiiiiiiige sagen for "Bee Jay"

Fra : BJ

Dato : 03-04-06 22:22

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Heyyyyyyyyy - så er det jo liiiiiiiiiiiiige sagen for "Bee Jay"

Jep, så skifter jeg nemlig mærkerne ud med BMW og X5 mærker.

Så kan de sku lære det..de Bimmertosser...))))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-04-06 09:32

BJ wrote:
> Så er der billede at den faceliftede Volvo XC90.
>
> Man skal være kender for at se den ny sminke..
>
> http://www.autoblog.com/2006/04/02/volvo-performs-most-mild-facelift-ever-on-2007-xc90/

Den er stadig flot
HVis nu jeg vandt 7 rigtige i lotto (er det ikke noget med at man skal
spille for overhovedet at kunne vinde, red.) så var det den bil jeg
købte.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : BJ

Dato : 04-04-06 11:14

KLIP

Den er stadig flot

Jeg synes nu også, den ligner sig selv..

HVis nu jeg vandt 7 rigtige i lotto (er det ikke noget med at man skal
spille for overhovedet at kunne vinde, red.) så var det den bil jeg
købte.

Jeg må tilstå, aldrig af have været interesseret i SUV-biler.

Jeg har prøvet både på bane og offentlig vej, XC90, X5, MB samt Cayenne i
samtlige udgaver.

Hvis jeg endelig skulle vælge ud fra køre- og off roadegenskaber, må jeg
tilstå, Cayenne er absolut favoritten.

Meeen, jeg skal aldrig have en SUV på hvide eller gule plader (tror jeg
nok).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 04-04-06 15:14

BJ wrote:

> Meeen, jeg skal aldrig have en SUV på hvide eller gule plader (tror
> jeg nok).

Hvis du køber en gulpladebil, må du nok lægge øre til en del mobning,
efter dine seneste udfald mod de snydere

/Brian

Fra : BJ

Dato : 04-04-06 16:22

KLIP

> Hvis du køber en gulpladebil, må du nok lægge øre til en del mobning,
> efter dine seneste udfald mod de snydere

Det er jeg helt med på, men husk også, jeg opfordrede alle til at skifte
over til gulpladebiler, for så ka´ de sku lære det..

Afskaffelse af gulpladebiler samt 7-personers busser med klaptag, vandtank
og dinette til private, skulle faktisk bruges til nedbringelse af
registreringsafgiften på hvidpladbiler ...:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 04-04-06 18:56

BJ wrote:

> Afskaffelse af gulpladebiler samt 7-personers busser med klaptag,
> vandtank og dinette til private, skulle faktisk bruges til
> nedbringelse af registreringsafgiften på hvidpladbiler ...:)

Helt enig - omend det ville være praktisk med et toilet bagi, så man
kan afholde sin frokostpause på behørig vis

/Brian

Fra : BJ

Dato : 04-04-06 18:59

KLIP

> Helt enig - omend det ville være praktisk med et toilet bagi, så man
> kan afholde sin frokostpause på behørig vis

Jep, for uden er man da helt på skideren..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 04-04-06 22:28

> Så er der billede at den faceliftede Volvo XC90.
>
> Man skal være kender for at se den ny sminke..
>
> http://www.autoblog.com/2006/04/02/volvo-performs-most-mild-facelift-ever-on-2007-xc90/

Og så kan det jo glæde, at Volvo har lavet en aftale om, at der SKAL Bang &
Olufsen IcePower forstærkere i alle de nye (faceliftede) XC90, den nye S80
og topmodellerne af V70, når man vælger Premium Sound anlægget.

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : BJ

Dato : 04-04-06 23:47

KLIP

> Og så kan det jo glæde, at Volvo har lavet en aftale om, at der SKAL Bang
> & Olufsen IcePower forstærkere i alle de nye (faceliftede) XC90, den nye
> S80 og topmodellerne af V70, når man vælger Premium Sound anlægget.

Jeg kan huske et møde sidste år, hvor B&O (ledelsen) fortalte, virksomheden
ville lægge ud med nye bilmærker i år, nu da Audi som lovet havde fået
opstartsæren...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~