Hvorfor til syn?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 03-04-06 09:05

Hej,

Købte en bil for lang tid siden som var synet i november 2004, bilen er fra
12-92.

Burde jeg så ikke først skulle til syn i slutningen af året? Har nemlig fået
indkaldelse hvor der står senest til maj...?

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 09:13

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået
> indkaldelse hvor der står senest til maj...?

Den er sikkert indregistreret først gange omkring Maj - hvad siger
reg.attesten?

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 09:19

"Brian A" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er sikkert indregistreret først gange omkring Maj - hvad siger
> reg.attesten?

Høhø :) Det havde du jo faktisk skrevet (12-92) hvis det da er første
registreringsdato?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-04-06 00:05

Martin Nielsen wrote:

> [...]
>
> Burde jeg så ikke først skulle til syn i slutningen af året? Har
> nemlig fået indkaldelse hvor der står senest til maj...?

Står der noget på registreringsatesten under "registret månedsdato" ?

Mvh. Uffe Ravn