slagtilbud på Bilbasen
Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-04-06 20:42

Er der nogen der mangler en stor billig bil med motorkraft, så er chancen
her.
For en Volvo mand er det næsten for godt til at være sandt.

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=896079&page=1

Niels

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-04-06 22:45

> For en Volvo mand er det næsten for godt til at være sandt.

Ja, den ser da fin ud. Og holder den syn i bare et års tid er det da ok.

Problemet et bare, at jeg lige så at bezinprisen var på 10, 21 i dag.
(Hjørring). samtidig læste jeg i JP, at man forenter en stigning i 2006 på
omkring 30% !!!!

PS. Kan man få en CDi motor til at køre på raps?

Mvh

Jasper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-04-06 19:41

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev :

>Ja, den ser da fin ud. Og holder den syn i bare et års tid er det da ok.

Den skal synes - og ligner en balje, omend pæn

havde han gjort lidt mere ud af at gøre den ren, var det nok den jeg
var rendt med, det blev det så ikke ;)

--
jan@stevns.net

Nu med kunstigt åndedræt - Bordeaux Völle 740turbo ;)

Fra : MK

Dato : 04-04-06 19:49

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> havde han gjort lidt mere ud af at gøre den ren, var det nok den jeg
> var rendt med

LOL, mand - dét plejer da ellers ikke at holde dig tilbage

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-04-06 21:09

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>LOL, mand - dét plejer da ellers ikke at holde dig tilbage

Du overså vist min signatur ;)

Fra : MK

Dato : 04-04-06 21:25

> Du overså vist min signatur ;)
> jan@stevns.net
> Nu med kunstigt åndedræt - Bordeaux Völle 740turbo

Ja fuldkommen - du skifter dælme da også bil hele tiden ;)
Er der noget fotomateriale?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-04-06 21:53

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Ja fuldkommen - du skifter dælme da også bil hele tiden ;)
>Er der noget fotomateriale?

indtil den er hjemme på gårdspladsen kun dette
http://www.froerup.dk/jan/bilerne/vollen.htm

--
jan@stevns.net

Fra : BJ

Dato : 04-04-06 22:04

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> indtil den er hjemme på gårdspladsen kun dette
> http://www.froerup.dk/jan/bilerne/vollen.htm

Af hjertet tillykke med Herregårdsvognen.

Så må jeg vel ud og købe en V8´er (af en eller anden salgs på 4 hjul)..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-04-06 22:06

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Af hjertet tillykke med Herregårdsvognen.

joehhh tak - nu skal jeg jo lige hitte Sjöbo , og bilen ;)

>Så må jeg vel ud og købe en V8´er (af en eller anden salgs på 4 hjul)..

Hva' med den dersens XC90 ?
--
jan@stevns.net

Fra : BJ

Dato : 04-04-06 22:08

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hva' med den dersens XC90 ?

Nope, det kan ikke være rimelig, jeg også skal sejle på land..;)

Så kommer tid, kommer råd.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 02-04-06 22:54

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der nogen der mangler en stor billig bil med motorkraft, så er chancen
> her.
> For en Volvo mand er det næsten for godt til at være sandt.

Specielt når den skal være 20 år gammel...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-04-06 08:02

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Specielt når den skal være 20 år gammel...

øehhh ?

20 år er da næppe det største problem, herregud, det er en "Vôlle"

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : BJ

Dato : 03-04-06 09:05

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> øehhh ?
>
> 20 år er da næppe det største problem, herregud, det er en "Vôlle"

Du har ret.

Statistisk (Völle-)set burde der være 1,3 år tilbage i potten.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-04-06 09:36

>Du har ret.

>Statistisk (Völle-)set burde der være 1,3 år tilbage i potten.

og den har 1 år til syn ..... så det rimer jo ;)

Fra : BJ

Dato : 03-04-06 09:43

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> og den har 1 år til syn ..... så det rimer jo ;)

Jep, og så ser den endda rimelig præsentabel ud trods den korte (leve-)tid,
den har tilbage..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-04-06 10:03

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Jep, og så ser den endda rimelig præsentabel ud trods den korte (leve-)tid,
>den har tilbage..:)

Kigger mig selv i spejlet............ hmmmmm....

<grin>

Fra : BJ

Dato : 03-04-06 10:09

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kigger mig selv i spejlet............ hmmmmm....

Lige præcis.

> <grin>

<dobbelt grin>

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-04-06 07:58

> [...]

>her.
>For en Volvo mand er det næsten for godt til at være sandt.

Hehe - jeg kan gode lide det ene billede !

(og så har den "farven"....)

Lad os nu se om det er en forsinket aprilsnar

Fra : MK

Dato : 04-04-06 19:37

> [...]

> Er der nogen der mangler en stor billig bil med motorkraft, så er chancen
> her. For en Volvo mand er det næsten for godt til at være sandt.

Den her lyder bedre, IMO:
Volvo 760 Turbo Intercooler benzin 4-dørs, '84, km 270.000, nysynet,
centrallås, 15" alufælge, nysynet D.14/3-2006 uden anmærkninger det er en
original Turbo model med 4 cyl. B23ET - en bil der tager fusen på de
fleste meget hurtig turbo bil med elektrisk overgear og org. Volvo "turbo"
alufælge servostyring den har fået laver en del ting bla. Bremser fjedre
støddæmper bag fjederskåle for udskiftet og pladearbejde i bund står pæn
og i orden Farve koks/sort klar til brug med nummerplader kører godt pæn
og fornuftig bil - pris 16.900 kr

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-04-06 21:09

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev :

>For en Volvo mand er det næsten for godt til at være sandt.

Har søreme kigget på den kasse her i eftermiddag - den er sgisme reel
til prisen - men sælgeren ku´nu godt have gjort den salgsklar, istedet
for at den ligner en balje indvendigt

Kun marginal rust, men maskinen halter lidt...

Jeg skal ikke have den - fandt noget andet