Registreringsafgift, for en som ikke kan '~
Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 02-04-06 18:36

Dav NG

sæt jeg køber en Mercedes Benz 200D fra 1987 til 20000 kr.
Denne skal indregistreres, da sælger har afmeldt bilen til fordel for
sin nye...

Hvad skal jeg af med i kontante penge for at få sådan en 'på gaden'
igen?
Den skal ikke synes eller noget...

RT

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-04-06 18:47

> [...]
> sin nye...
>
> Hvad skal jeg af med i kontante penge for at få sådan en 'på gaden'

Et sæt nummerplader koster 1.180 kr.
Ejerskifte koster 380 kr.

Alt kan ses under www.politi.dk

Niels

Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 02-04-06 19:04

On Sun, 2 Apr 2006 19:46:41 +0200, "Niels Bengaard"
<bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Et sæt nummerplader koster 1.180 kr.
>Ejerskifte koster 380 kr.
>
>Alt kan ses under www.politi.dk
>
>Niels

Hvis jeg har et sæt plader på min nuværende bil, som alligevel skal
skrottes, kan jeg så flytte dem over på den nye?
eller skal jeg ha et nyt sæt ved køb hos politiet?

RT

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-06 19:15

Ronnie Tarkas wrote:
> Hvis jeg har et sæt plader på min nuværende bil, som alligevel skal
> skrottes, kan jeg så flytte dem over på den nye?
> eller skal jeg ha et nyt sæt ved køb hos politiet?

Med mindre det er Ønskeplader du har, så kan de ikke overføres...

Dvs. du medbringer 1.180 kr. med på motorkontoret...

Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 03-04-06 11:59

On Sun, 2 Apr 2006 20:15:27 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Med mindre det er Ønskeplader du har, så kan de ikke overføres...
>
>Dvs. du medbringer 1.180 kr. med på motorkontoret...

Mange tak....

Fra : Troels - around 9000

Dato : 04-04-06 09:09

> Et sæt nummerplader koster 1.180 kr.
> Ejerskifte koster 380 kr.

Sludder og vrøvl. Nummerplader koster 400 kr / stk - og nej, du kan ikke
nøjes med 1. Det giver 800 kr.

Ejerskiftet er ganske korrekt 380 kr.

Så 1.180 kr i alt, og så er der omregistreret og erhvervet plader.

// Troels