Mislyd / "raslen" fra bagdøre
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 12:29

Hej,

Min Octavia TDI'er som jeg ellers er yderst tilfreds med har et problem og
det er en raslen eller skal jeg sige klonk lyde fra bagdørene. Dette problem
har en Skoda forhandler fra Aalborg så afhjulpet ialt 2 gange mens bilen
stadigt var under garanti (justering af døre siger de)
For en måneds tid siden var den så gal igen og kontaktede Skoda Danmark for
en forklaring og fik en ny tid ved pågældende forhandler. Denne gang blev
hængslerne eller rettere og sagt låsene skiftet, og hurra det hjalp , men
alting har en ende den er allerede helt gal igen fra den ene bagdør klonk
klonk klonk når man kører. Ja suuk sidste gang fablede de ved forhandleren
at det nok var fordi min bil var sænket, men lyden er ikke udpræget når man
kører over humpler osv. nej snarrere når bilen ligesom vrider lidt i det...

Har fået at vide at denne mislyd ikke er ukendt på Octavia samt Passat m.v.
, men ville ønske at der var en mere permanent løsning på problemet der er
til få en dårlig af skulle høre på den slags lyde.

Nogen der har hørt om fænomenet eller har en ide til en mere permament
løsning ?

Eller er det bare gå den tunge vej og klage og klage og klage

På forhånd tak

Jan

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : BJ

Dato : 02-04-06 12:33

"Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse

KLIP

>Ja suuk sidste gang fablede de ved forhandleren at det nok var fordi min
>bil var sænket, men lyden er ikke udpræget når man kører over humpler osv.
>nej snarrere når bilen ligesom vrider lidt i det...

Nu er den vel ikke chippet også, for så kan du godt glemme alt om
reklamationsret på hængsler, låse og alt det andet, der styres af
motorstyringen..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 16:09

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nu er den vel ikke chippet også, for så kan du godt glemme alt om
> reklamationsret på hængsler, låse og alt det andet, der styres af

He he det er nok snart den eneste undskyldning jeg IKK har fået