Problem med startspærre på Golf2 - søger k~
Fra : Jan H Larsen

Dato : 02-04-06 08:54

Hej.

Jeg har en Golf2 1991 med startspærrer, jeg har en nøgle der skal
sættets i et hul der ligner en cigarettænder for at slå startspærreren
fra, men den er begyndt med ikke altid at ville slå den fra, nogle
gange skal jeg kun lige sætte den i og så virker den, andre gange skal
jeg sætte den ind og ud mange gange, har prøvet 15 minutter før den
slog startspærreren fra før jeg kunne starte, der sidder en lille
diode i nøglen der lyser når når den skulle være aktiveret og den
lyser godt nok når jeg sætter nøglen i.

Er der en eller flere der har en ide om hvad der kan være galt, eller
ved et godt sted omkring 9000 området hvor jeg kan få lavet dette.?

Venlig Hilsen

Jan H Larsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-06 11:24

Jan H Larsen wrote:
> [...]
>
> Er der en eller flere der har en ide om hvad der kan være galt, eller
> ved et godt sted omkring 9000 området hvor jeg kan få lavet dette.?

Tja. Det er svært at sige - alt fra løsforbindelse til defekt boks.

Jeg kan evt. hjælpe med at få den pillet ud og sætte en ny i...