Patrol 3.3 motor
Fra : OZ7PUS

Dato : 02-04-06 06:04

Ja jeg har fået en 3.3 Patrol næsten foræret .. Skal give skrot prisen .

MEN... Selve blæsevingen er knækket af selve blokken

Nu er det så at jeg gerne vil vide om den rem der sad på vingen Blev drevet
af remhjulet nederst på motoren eller om det var den i Bunden der blev
drevet af blæser remhjulet

Nu er jeg ikke helt inde i patrols motor derfor spørger jeg

Sagen er den at jeg har nemlig en el drevet blæser jeg ville kunne montere
på selve køleren istedet for den gamle der blev drevet af motoren ..
Men den går jo ikke helt hvis blæser remhjulet også driver en pumpe eller
andet

Håber på lidt hjælp .. Der er 4 mdr. til syn og den bliver nem at syne
såfremt det kan laves :p

OZ3BTO

Fra : p.jarnbak

Dato : 04-04-06 00:04

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ..
> Men den går jo ikke helt hvis blæser remhjulet også driver en pumpe eller

Blæservingen sider på vandpumpen.Ellers en fin motor,ikke nogen tandrem
eller knastkæde kun tandhjul og det er nemt at stille ventiler
da den er med stødstænger.
Hej Palle.

Fra : OZ7PUS

Dato : 04-04-06 03:20

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Blæservingen sider på vandpumpen.Ellers en fin motor,ikke nogen tandrem
> eller knastkæde kun tandhjul og det er nemt at stille ventiler

Dvs. pumpen kører selvom blæseren mangler ?

OZ3BTO