3. gang _burde_ være lykkens gang ... meen~
Fra : BJ

Dato : 01-04-06 18:34

Samme bil stoppet 3 gange samme dag med forskellige fører....

....alle berusede...

Det må vist være rekord.?

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article185718.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas Landberg

Dato : 01-04-06 20:00

> Samme bil stoppet 3 gange samme dag med forskellige fører....
>
> ...alle berusede...
>
> Det må vist være rekord.?
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article185718.ece

Politiet skulle jo flytte fokus og se at få anholdt den bil......

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-04-06 20:04

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Samme bil stoppet 3 gange samme dag med forskellige fører....
>
> ...alle berusede...
>
> Det må vist være rekord.?
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article185718.ece

Den gamle rekord er hermed tangeret.
Den blev sat tilbage i ca. 1980.

Nej, jeg har ingen links til nogen omtale af den

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene