Seddel med fra "mor".
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-04-06 18:35

Akke ja, akke ja.

Det er nu blevet forbudt at nyde røgtobak på alle arbejdspladser i
Belgien.

Et lastbilførerhus anses også som værende en arbejdsplads.

I dette tilfælde dog kun belgiske lastbilførerhuse.

Brancheorganisationerne anbefaler dog, at man har en seddel med fra
vognmanden, der indikerer at han ikke har noget at indvende mod
nydelse af røgtobak, ifald man skulle rende ind i en kontrol.

Det er godt nok 1. april i dag, men skulle det være en and, så er den
s'gu da sød.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : EK

Dato : 01-04-06 19:45

> [...]
> nydelse af røgtobak, ifald man skulle rende ind i en kontrol.
>
> Det er godt nok 1. april i dag, men skulle det være en and, så er den

Hej Folmer,
nej det er ikke nogen and hhv en aprilspøg - det er ramme alvor.
En gang troede man (jeg) at det ville blive nemmere at bevæge sig rundt i
EU-området, men det er der ikke længere noget der tyder på - desværre.

Med venlig hilsen
Erik

Fra : OZ7PUS

Dato : 02-04-06 05:11

> [...]
> nydelse af røgtobak, ifald man skulle rende ind i en kontrol.
>
> Det er godt nok 1. april i dag, men skulle det være en and, så er den

Nu skal jeg hvist liige have hørt ad i Familien (3 styk der triller sydover)
om det er en and eller hvad
Okayy det kunne sku godt ligne dem dernede

OZ3BTO