God mekaniker i Slagelse omr.der skifter ~
Fra : BF

Dato : 01-04-06 09:07

Er der nogen der kender en god og gerne billig mekaniker i Slagelse
omr. der skifter tandrem og remhjul i en golf III ?.
Tak for evt. råd og anbefalinger.

Erik

Fra : Autogården Glumsø

Dato : 01-04-06 09:35

www.monstergarage.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-04-06 11:32

"BF" <invalidadress@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en god og gerne billig mekaniker i Slagelse
> omr. der skifter tandrem og remhjul i en golf III ?.
> Tak for evt. råd og anbefalinger.

MC.Auto Tjærebyvej, Tjæreby. 180,- timen MED regning.

Fra : Martin

Dato : 01-04-06 11:58

> MC.Auto Tjærebyvej, Tjæreby. 180,- timen MED regning.

er det incl moms ? og med forbehold for 1 april ?

Martin

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-04-06 18:36

"Martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse

> er det incl moms ? og med forbehold for 1 april ?

Ja, det er ½ år siden jeg har snakket med ham. Det er en gut som har bygget
en nebengeschäft i baghaven, meget reel & kompetent. Jeg skal ud til ham i
morgen, der er rod med startspærren :(.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-04-06 12:30

Det er en gut som har bygget
> en nebengeschäft i baghaven, meget reel & kompetent. Jeg skal ud til ham i
> morgen, der er rod med startspærren :(.
Ok huskede galt, det var mine alu'er, han skulle have 180 for at montere &
afbalancere. Timeprisen er 280,- mitdasalles.Stadig billigt, og mere
kompetent end fx. J.M., Skoda i Slagelse, de er §!¤# ikke værd er køre
efter.