larm i Lupo?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-03-06 23:25

Hej

var forleden da passager i Lupo, der var utroligt meget larm i kabinen, er
det normalt ved denne bil?

Fra : Rander

Dato : 01-04-06 00:00

Sat, 1 Apr 2006 00:24:44 +0200 brugte Bjarke Hansen 6 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>var forleden da passager i Lupo, der var utroligt meget larm i kabinen, er
>det normalt ved denne bil?

Kommer an på passagererne - især en kone kan få den til at larme meget...

(Sorry, ku' ik' la' vær'!)

http://rander.dk (temporarily down!)

Når mænd vurderer en kvindes skønhed højere end hendes intelligens, har det sin
forklaring i, at der på jorden findes flere dumrianer end blinde. (Louise de Leveque Vilmorin)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-04-06 07:43

Bjarke Hansen wrote:
> Hej
>
> var forleden da passager i Lupo, der var utroligt meget larm i
> kabinen, er det normalt ved denne bil?

Jeg har kun erfaring med 3L typen og der er der ikke specielt meget larm i.
Kunne forestille mig at de alm. modeller er bedre støjisolerede end netop
3L'eren, da de jo skulle spare på vægten i den.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-04-06 10:28

> [...]
> Kunne forestille mig at de alm. modeller er bedre støjisolerede end netop
> 3L'eren, da de jo skulle spare på vægten i den.

Jeg har hørt en have en (udvendig) meget støjende tomgang, der også forekom
uregelmæssig, så der har muligvis været noget i vejen. Samtidig har jeg
rullet vinduet ned for at høre en modkørende passere i god fart, og her var
støjen under forventet niveau, nærmest 'meget støjsvag'.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 22:46

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> var forleden da passager i Lupo, der var utroligt meget larm i kabinen, er
> det normalt ved denne bil?

Tilføjer, at FOX heller ikke er specielt lydbehagelig ved højere fart end de
tilladte.