Forrør til Nissan Almera 1.6 sr sedan 96, ~
Fra : Per Olsen

Dato : 31-03-06 09:31

Hej Alle

Forrøret på min Nissan Almera er gået :i(
Hvor køber man et sådan i aalborg området?
- Jeg kan kun finde udstødnings dele fra kat og bagud, kan man slet ikke
købe forrør?

Mvh Per Olsen

Fra : Menabra

Dato : 31-03-06 11:11

"Per Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor køber man et sådan i aalborg området?
> - Jeg kan kun finde udstødnings dele fra kat og bagud, kan man slet ikke

Sandelig siger jeg eder : søg og du skal finde.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=NISSAN&model=Almera

Fra : Per Olsen

Dato : 31-03-06 11:44

Hej

Tak skal du have

Jeg har søgt men ikek lige fundet bosal

Jeg har lige afsendt dem en mail, for at høre om det er muligt for
privatpersoner at købe reservedele ved dem

Mvh Per

Fra : Menabra

Dato : 31-03-06 11:47

> [...]
>
> Jeg har lige afsendt dem en mail, for at høre om det er muligt for
> privatpersoner at købe reservedele ved dem

Det er et fabrikat alle kan skaffe.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 31-03-06 11:51

> [...]
>
> Jeg har lige afsendt dem en mail, for at høre om det er muligt for
> privatpersoner at købe reservedele ved dem

De sælger nok ikke til privatpersoner, du skal ringe rundt og finde en der
sælger Walker, Bosal eller lignende og bede dem bestille forrøret hjem.
Der er masser i Aalborg, Mekonomen, Bak og Uhrenfeldt, Nord-Brems osv. osv.
Kig i telefonbogen.

Niels