Så fandt jeg endelig BILEN, og købte den.
Fra : martin

Dato : 31-03-06 07:37

Hej Drenge ( og piger ).

Så er det denelig lykkedes, bilen jeg har ledt efter i 1½ år, er fundet og
købt.
en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

står i min garage og venter på godt vejr, og afgift. ( det bliver en god
sommer ) :-]

kan ses på www.stelvio.dk under biler til salg .

ohh livet er godt....

Jeg kan i øvrigt anbefale stelvio til at skaffe specielle biler fra udlandet
,de gør sig mest i Italienere.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-03-06 07:42

martin skriver:

> står i min garage og venter på godt vejr, og afgift. ( det bliver en god
> sommer ) :-]

Må jeg være den første til at gratulere. Det er køremaskine som ikke
meget andet sådan en karl.

Kommer du forbi Hammel denne sommer vil jeg med glæde kravle ned i den
anden halvdel af aluminiumssoveposen og tage med en tur ud i det danske
solskinsvejr.........

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 31-03-06 07:57

"martin" <nej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .
>
> står i min garage og venter på godt vejr, og afgift. ( det bliver en god

Øh, der er ikke noget tag på, bilen er ikke malet færdig. Og hvor er
anhængertrækket?
Og dørene......
:c)
Bare gas.
Tillykke med svinet....eller kan man kalde sårn en for 'svinet'?

Nå tillykke med bilen, det ser ud til at blive en hyggelig sommer!

Michael

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-03-06 08:05

martin skrev:

> Hej Drenge ( og piger ).
>
> Så er det denelig lykkedes, bilen jeg har ledt efter i 1½ år, er fundet og
> købt.
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

Tillykke, det er den slags der gør de fleste andre firhjulede, skal vi
sige, uinteresante? Nok en af de 3 sejeste (landevejs)biler nogensinde
i min verden (med forbehold for at jeg tager Lotus 7 under et).

Jeg behøver nok ikke sige det, men god fornøjelse!

/en anden Martin

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-06 08:22

martin wrote:

> ohh livet er godt....

Nøøøj.. jeg savler så der bliver vandskade

Tillykke! Og respekt for at friværdien(?) bliver sat i noget der gør
livet sødere, og ikke et dødsygt køkken.

--
vh
Torben

Fra : jones_net

Dato : 31-03-06 08:39

"martin" <nej@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> ohh livet er godt....
>
> Jeg kan i øvrigt anbefale stelvio til at skaffe specielle biler fra

Puha, man kommer jo strax til at tænke på Le Mans, hvor danskere og
englændere står på hver sin side af vejen og kaster tomme øldåser efter
hinanden, mens folk laver burnouts på vejen imellem... Der var en del
englændere i nyere kit cars

Men tør man spørge hvad sådan et stykke legetøj koster med DK afgift, nu
hvor den er original?
Og hvad koster en kit car også med afgift?

/J

Fra : martin

Dato : 31-03-06 10:06

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> hvor den er original?
> Og hvad koster en kit car også med afgift?

da det jo er en veteran bil så er afgiften jo næsten det bare ingenting (
ca 7K )

jeg ved ikke hvad kitcar afgiften er men en ny caterham superseven.
men caterham laver stadivæk licens sevens fra 15k til 30k £. og så er det
vel std dansk afgift på 180 %

så en ny caterham seven ... 250k + afgift. jeg vil du at en ny kan skaffes
for 600-700 K i Danmark

men så er den jo ikke ægte .

Martin

Fra : martin

Dato : 31-03-06 10:07
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 31-03-06 08:51

[snip]
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

Det er det helt bestemt!

TILLYKKE med det - det ligner en maskine der virkelig kan bringe den indre
Formel-1 kører ud i solskinnet

JEG gad i hvert fald godt gå i seng hver dag med blå mærker over det hele
efter at ha' tæmmet sådan en køremaskine.

> ohh livet er godt....

Jep!

Mvh
Michael

Fra : Brian

Dato : 31-03-06 09:01

martin wrote:

> Så er det denelig lykkedes, bilen jeg har ledt efter i 1½ år, er
> fundet og købt.
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

Tillykke med den - enhver drengerøvs våde drøm

/Brian

Fra : Leonard

Dato : 31-03-06 11:32

"martin" <nej@mail.dk> wrote:

>en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .
>
> står i min garage og venter på godt vejr, og afgift. ( det bliver en god
>sommer ) :-]

Dejligt at se en der tør gøre drømmen til virkelighed
Tillykke.

Så er vi 2, der håber på en mild sommer med højt til skyerne og en let
brise, der ikke kan kaldes blæst.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Thomas Krath

Dato : 31-03-06 18:19

> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

Tillykke!! Ser vi dig på LeMans (?) - det vælter jo rundt med dem dernede
:) -> http://www.lemansarea.dk

Hvad står en orig. Lotus Seven S3 i?

> Jeg kan i øvrigt anbefale stelvio til at skaffe specielle biler fra
> udlandet ,de gør sig mest i Italienere.

Ja ligeledes herfra. Jeg havde min Sierra Cosworth 4x4 til at stå i deres
garage vinteren over sidste vinter sammen med alle de biler de har til salg
:)

--
Mvh/TK
http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 31-03-06 19:17

Fed bil ....

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-03-06 20:51

martin wrote:
> Hej Drenge ( og piger ).
>
> Så er det denelig lykkedes, bilen jeg har ledt efter i 1½ år, er
> fundet og købt.
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

Tillykke med den...

Såden en bil kører rigtig godt... - Specielt i svingene....

http://fruergaard-racing.dk/billeder/RD10082003/107_0718.JPG

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-03-06 21:57

"martin" <nej@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det denelig lykkedes, bilen jeg har ledt efter i 1½ år, er fundet og
> købt.
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

Rigtig hjertelig tillykke med køredragten.
Det er jo næsten som at tage tøj på, at sætte sig ned i dyret

> står i min garage og venter på godt vejr, og afgift. ( det bliver en god
> sommer ) :-]

Kan kun alt for godt forstå det brede smil

Lucky you!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-04-06 07:45

martin wrote:
> [...]
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .
>
> står i min garage og venter på godt vejr, og afgift. ( det bliver en

Tillykke med det nye legetøj, der er nogen der kan

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Tomas Linnet

Dato : 01-04-06 10:26

> [...]
>
> ohh livet er godt....
>
> Jeg kan i øvrigt anbefale stelvio til at skaffe specielle biler fra

Den tror jeg sq du bliver glad for i længden...

Husk at ta den på en bane ind i mellem..

-Tomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-04-06 15:08

> [...]
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .
>
> står i min garage og venter på godt vejr, og afgift. ( det bliver en god

Hold k*ft den er lækker! Tillykke med den, det må være rart at kunne
realisere sin drømmebil. - Det kan være det også kommer til os andre end
dag. :)

Lotus er 100% i orden! Har dog aldrig oplevet S7's på andre måder end ude
fra bl.a. til Lotus træf på Tirstrup militærområde og i trafikken et par
gange, men havde for et par år siden fornøjelsen af at køre en 1997 Lotus
Esprit V8 med biturbo :)

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 16:42

martin wrote:
> Hej Drenge ( og piger ).
>
> Så er det denelig lykkedes, bilen jeg har ledt efter i 1½ år, er
> fundet og købt.
> en Lotus Seven S3 , et rigtigt pænt eksemplar .

Den kommer du liiiiiiige til Nykøbing Falster med og får afleveret til mig,
pronto!

Tillykke ... hamrende dejlig øse

mvh.
Kim Frederiksen