Hej - bremse - styretøj lav klar til syn
Fra : Martin Nielsen

Dato : 30-03-06 17:35

Er der nogen herinde der kan sådan noget?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-03-06 17:42

Hej!

Martin Nielsen wrote:

> Er der nogen herinde der kan sådan noget?

Det kan de fleste da sikkert (incl. mig selv).

Men gider jeg have beskidte fingre pga. din bil?

(Nope )

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Troels - around 9000

Dato : 30-03-06 18:03

> Er der nogen herinde der kan sådan noget?

Ja? (og det ved du godt :P)

// Troels

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 18:15

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde der kan sådan noget?

Ja det er der mange der kan, det kan alm mekanikere også

--
Tom

Fra : Martin Nielsen

Dato : 30-03-06 19:06

Hehe... er i gode til det... svar evt på mail ;)

Fra : Broegger

Dato : 30-03-06 22:26

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev news:442c08e7$0$38724
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Er der nogen herinde der kan sådan noget?

ja da. Du stiller bilen hos mig i 2 dage og afleverer 250.000 kr. Så sørger
jeg endda for at den bliver synet, og det skal du ikke betale ekstra for.

Ps. de 250.000 kr er incl moms.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-03-06 23:07

Hej!

Broegger wrote:

> ja da. Du stiller bilen hos mig i 2 dage og afleverer 250.000 kr. Så sørger
> jeg endda for at den bliver synet, og det skal du ikke betale ekstra for.
>
> Ps. de 250.000 kr er incl moms.

Lad mig gætte, du er aut. VW mekker?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Broegger

Dato : 31-03-06 09:04

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev

> Hej!

> Lad mig gætte, du er aut. VW mekker?

Næææ, sådan noget billigt skrammel vil jeg ikke rører. Jeg er en ægte
uautoriseret fusker.

--
Hilsen Thomas
der har et ældgammelt svendebrev som autoelektrikker.

http://www.broeggerklanen.dk