T Hansens fælge m dæk
Fra : KO

Dato : 29-03-06 20:31

Nogen som har købt T Hansens tilbud med fælge og dæk?

Er specielt interesseret i hvordan dækkene er? Står de fast og støjer de?

Fra : Aksel

Dato : 29-03-06 23:25

"KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har købt T Hansens tilbud med fælge og dæk?
>
> Er specielt interesseret i hvordan dækkene er? Står de fast og støjer de?

Du skal regne med at dæk fra ukendte fabrikker har nogle ulemper, meget tit
alvorlige.

De er ofte lavet til andre klimazoner eller dårligere veje end dem vi har i
Vesteuropa.

Men de er billige og ser godt ud, så er mange af THansens kunder ligeglade
med om de kan bremse i vådt føre eller om komforten er som en massivt gummi.

Hilsen Aksel

Fra : Aksel

Dato : 29-03-06 23:28

"KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har købt T Hansens tilbud med fælge og dæk?
>
> Er specielt interesseret i hvordan dækkene er? Står de fast og støjer de?

THansen har Continental dæk, de er gode.

Hilsen Aksel

Fra : Brian S Jensen

Dato : 30-03-06 14:33

"KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har købt T Hansens tilbud med fælge og dæk?
>
> Er specielt interesseret i hvordan dækkene er? Står de fast og støjer de?

Vær altid på vagt med sådanne tilbud (især THansen's) - sådan et tilbud
slår udelukkende på prisen - og man kan være sikker på at HVIS de
kunne ha' solgt sættet 100,- billigere ved at indkøbe indnu billigere /
dårligere
kvalitet, så havde de gjort det - prisen er i bund og det samme er kvaliten

Dermed ikke sagt at det er et dårligt køb - man skal bare huske på at det
ikke er et sæt kvalitetsfælge med Bridgestone dæk

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 30-03-06 16:14

Thu, 30 Mar 2006 15:32:44 +0200, skrev Brian S Jensen, på 21 linier, i
<442bde02$0$192$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

> [...]
>
>Dermed ikke sagt at det er et dårligt køb - man skal bare huske på at det
>ikke er et sæt kvalitetsfælge med Bridgestone dæk

Med en mer pris på 800,- for Continental dæk er tilbudet nu ikke ringe

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 30-03-06 18:01

> Med en mer pris på 800,- for Continental dæk er tilbudet nu ikke ringe

Det er vist 800 pr. dæk.
Jeg kan oplyse at de fælge der er på tilbud til 2.999 for 15" og 3.999 for
17" koster 699 pr. stk (i 17" udgaven) excl. dæk. Det er ca. 30-50% af
prisen for de mere anerkendte mærker.

/Kasper Hansen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 30-03-06 18:38

Thu, 30 Mar 2006 19:00:36 +0200, skrev Kasper H. Hansen [8270], på 10
linier, i <442c0f1b$0$27553$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

nop 3800.-

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 31-03-06 06:37

Jeg har 2 gange fået oplyst samme pris, så det er jeg ganske siker på.

/Kasper Hansen

Fra : Klaus G.

Dato : 30-03-06 18:10

> Dermed ikke sagt at det er et dårligt køb - man skal bare huske på at det
> ikke er et sæt kvalitetsfælge med Bridgestone dæk

Borbet, og Lexani fælge er nu fin fin kvalitet... Bare fordi Thansen har
købt for 55mill fælge og dæk, og kan sælge billigt til dig og mig, så er det
noget skod kvalitet?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : jacob johansen

Dato : 30-03-06 19:27

> Borbet, og Lexani fælge er nu fin fin kvalitet... Bare fordi Thansen har
> købt for 55mill fælge og dæk, og kan sælge billigt til dig og mig, så er
> [...]

ENIG.... det er www.bigwheels.dk som leverer dem

MVH
Jacob

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-06 09:33

Kasper H. Hansen [8270] wrote:

> Jeg har 2 gange fået oplyst samme pris, så det er jeg ganske siker på.

Hvis det er en merpris på 800 kr / dæk så er de oprindelige dæk
dælme ikke meget værd.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 31-03-06 09:37

31 Mar 2006 00:32:44 -0800, skrev Christian B. Andresen, på 19 linier,
i <1143793964.504377.131890@v46g2000cwv.googlegroups.com>, :

>Hvis det er en merpris på 800 kr / dæk så er de oprindelige dæk
>dælme ikke meget værd.

og deres tilbud intet værd.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 31-03-06 10:52

> og deres tilbud intet værd.

Man kan jo konkludere ud fra prisen på fælgene at dækkene koster ca. 400 kr
pr. stk.
Det er da ikke unormalt at et par fornuftige 17" dæk fra Continental koster
i omegnen af 1200 kr. De 800 kr i opgraderingspris giver da fuldstændig
mening.
Deres tilbud er ganske rimeligt i mine øjne - især når man har muligheden
for at købe fælgene uden dæk. Så kan enhver jo køre til deres egen dækmand
og få sat deres ønskegummi på. - Og stadig køre rundt med billige fælge.

/Kasper Hansen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 31-03-06 12:35

>Hvis det er en merpris på 800 kr / dæk så er de oprindelige dæk
>dælme ikke meget værd.

200 pr. dæk (hvis der tales om 15"), se evt.
http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp?id=199 og sammenlign med
http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp?id=198.

\Mandal

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-03-06 14:04

> 200 pr. dæk (hvis der tales om 15"), se evt.
> http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp?id=199 og sammenlign med
> http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp?id=198.

Høyers katalog ligner da til forveksling thansens, med de fælge og priser.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-03-06 16:19

Michael Nielsen skrev:

> Høyers katalog ligner da til forveksling thansens, med de fælge og priser.

Det er ikke så mærkeligt når Høyer = Thansen = samme ejer.

MVH

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-03-06 19:09

> Det er ikke så mærkeligt når Høyer = Thansen = samme ejer.

Okay, vidste jeg ikke, tak for info, så handler jeg heller ikke med Høyer
mere...

mvh.
Michael