Kobling
Fra : Patrick

Dato : 29-03-06 19:44

Hej gruppe..

Kørte en tur på motorvejen(igår tirsdag) også gad min kobling sku ikke mere
:(..
Det en VW Golf 1,6 cl..

Nu er den på værksted og får den tilbage i morgen..
Men er ca 4000 kr dyrt? For ny kobling og plus skiftelse? ca 1500 kr for
kobling og så skal de havde 495 kr i timen..

På forhånd tak.

Patrick

Fra : Mikkel Lund

Dato : 29-03-06 20:19

Patrick skrev:
> [...]
> Men er ca 4000 kr dyrt? For ny kobling og plus skiftelse? ca 1500 kr for
> kobling og så skal de havde 495 kr i timen..

Om 4k er dyrt kommer an på hvor mange penge man har
Jeg syndes der er lidt i overkanten fordi:
en time løn på 495 kr er ca 150 kr mere end mange andre steder er kan
skifte en kobling i en gammel golf.
(4000 - 1500 ) / 495 = ca. 5 timer, er også lidt sløvt efter min mening.
Jeg tror man kunne finde en mekaniker det kunne gøres det for ca. 3000
her i nordjylland, hvis man bruge lidt tid til at ringe rundt.

hilsen Mikkel

Fra : TDN

Dato : 29-03-06 21:20

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men er ca 4000 kr dyrt? For ny kobling og plus skiftelse? ca 1500 kr for
> kobling og så skal de havde 495 kr i timen..

Jeg synes det lyder dyrt. En Toyota Carina E 1.6 fra 1996 koster kr. 3.300
alt incl. for en ny kobling hos Toyota.

Mvh
Thomas

Fra : Basil Fawlty

Dato : 30-03-06 04:44

TDN skrev d. 29-03-2006 i meddelelse
<442aebfd$0$15793$14726298@news.sunsite.dk>:
> "Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det lyder dyrt. En Toyota Carina E 1.6 fra 1996 koster kr. 3.300
> [...]

Jeg fik den skiftet hos Prebens, på en Starlet, for ca 6 mnd. siden.
Komplet kobling, fast pris på 2500.
Kai