reperation af saede?
Fra : Olav

Dato : 29-03-06 13:44

betraekket paa mit foerersaede er slidt igennem et enkelt sted.
jeg har forsoegt mig med at reparere det med gaffa tape, men det
falder af i frostvejr. er der nogen der har en god ide til hvordan
man lapper saadan et hul?

    /olav

Fra : Brian S Jensen

Dato : 29-03-06 19:52

"Olav" <ob62@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har forsoegt mig med at reparere det med gaffa tape, men det
> falder af i frostvejr. er der nogen der har en god ide til hvordan

Hej

Nu skriver du jo desværre ikke bil/model/årgang - men hvad med en tur
forbi en ophugger - måske han har et helt sæde du kan købe.

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Olav

Dato : 29-03-06 22:10

In <442ad744$0$99996$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> writes:

>"Olav" <ob62@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

>Hej

>Nu skriver du jo desværre ikke bil/model/årgang - men hvad med en tur
>forbi en ophugger - måske han har et helt sæde du kan købe.

en mulighed men maaske en anelse radikalt. saedet er i okay stand
undtagen dette hul paa 11 gange 4 cm.
det er en ford fiesta fra 1997.

/olav

--
Pund til pund og frøers mængde - smeden græd da essen brændte.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 29-03-06 22:55

> en mulighed men maaske en anelse radikalt. saedet er i okay stand
> undtagen dette hul paa 11 gange 4 cm.
> det er en ford fiesta fra 1997.
>
> /olav

Hej Olav

Sådan et Fiesta sæde kan altså ikke koste meget hos en hugger - prøv
at forhør

Men igen, det kommer jo an på hvilke krav man stiller til det færdige
resultat.

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528iA E39
Toyota Previa 2.4i

Fra : Martin

Dato : 30-03-06 10:57

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> at forhør
>
> Men igen, det kommer jo an på hvilke krav man stiller til det færdige

Når det tidligere er forsøgt repareret med gaffatape, så er kravene nok ikke
så store

Jeg er helt enig i at den bedste løsning er at finde et hos en hugger - prøv
evt. på www.dataophug.dk.

Olav burde selv kunne skifte det, men ellers vil et værksted nok ikke være
mere en maks. en time om det.

/Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-06 22:59

Olav skriver:

> en mulighed men maaske en anelse radikalt. saedet er i okay stand
> undtagen dette hul paa 11 gange 4 cm.
> det er en ford fiesta fra 1997.

Sædet skal ombetrækkes, eller der skal moteres sædeovertræk.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-03-06 19:34

Olav wrote:

> en mulighed men maaske en anelse radikalt. saedet er i okay stand
> undtagen dette hul paa 11 gange 4 cm.
> det er en ford fiesta fra 1997.

Prøv at spørge hos Ford, mener at de har orig. betræk til en rimelig penge.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport