kan en beige g3 køre imovie rimeligt?
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 04-01-01 13:08

Hvis man sætter et firewire/usb kort i en beige g3 kan man så bruge den
til video redigering via imovie ? Jeg ved godt at længere film kræver
meget stor hardisk men jeg tænker mere på film i 8-10 min længde.

MVH

Jakob H K

--
The Lord in His wisdom made the fly
And then forgot to tell us why.

OGDEN NASH

Fra : Jesper

Dato : 04-01-01 16:14

Jakob Højer Kristensen <n94jhk@xxxnat.ou.dk> wrote:

> Hvis man sætter et firewire/usb kort i en beige g3 kan man så bruge den
> til video redigering via imovie ? Jeg ved godt at længere film kræver
> meget stor hardisk men jeg tænker mere på film i 8-10 min længde.

Jeg vil næsten tro det - og håber det også...
Du kan jo prøve at downloade iMovie fra nettet (et eller andet sted på
Apples website).

Inden længe køber jeg et firewire kort og en 30 gb disk til min beige g3
og skal lege lidt med digital video. Godt nok siger Apple at der min.
skal en 300 mhz g3 til at redigere DV... (Gad vide hvo'n man redigerede
DV før der fandtes 300 mhz G3)

Jeg melder selvfølgelig tilbage når det kører...

--
mvh Jesper

Besøg Biddet Online: <URL:http://homepage.mac.com/biddet>

Fra : Morten Reippuert Knu~