Ny udstødning
Fra : Michael Westi

Dato : 28-03-06 21:04

Fik lavet min lille Fiesta 1,3 MK III for nylig (trækaksel). Blev
bekendtgjort med at udstødningen ikke havde det godt. Den røg i dag. Knækket
ved lydpotten.
Fik at vide en udskiftning ville koste ca. 2200,- + arb. løn.. Til den gamle
potte synes jeg det er for meget. T.Svansen har en komplet udstødning til
629,- Krogslund nogenlunde samme pris.
Er disse udstødninger ok, eller er det noget crap? Bilen bruges mere eller
mindre "kun" som backup. 5-6K om året
Faldt over www.sds.dk De tilbyder en udstødning til ca. 900,- + lidt
montering.
Er SDS ok?
Lyder ikke specielt dyrt.
Og så slipper man selv for bøvlet

--
Mvh Michael
"Ford Focus 1,6 Stc. 2001"

Fra : Q

Dato : 28-03-06 23:43

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 629,- Krogslund nogenlunde samme pris.
> Er disse udstødninger ok, eller er det noget crap? Bilen bruges mere eller

Quickpot, SDS osv. plejer at være ganske OK - har dog en enkelt gang været
udsat for en udstødning der ikke var 100% tæt i samlingen efter de havde
monteret den... Problemet blev dog løst med en svejseklat uden brok

/p

Fra : Buhl

Dato : 29-03-06 22:26

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> udstødning til 629,- Krogslund nogenlunde samme pris.
> Er disse udstødninger ok, eller er det noget crap? Bilen bruges mere eller

Har netop (600 km siden) monteret en komplet udstødning (619,-) fra T.hansen
på min polo - og de eneste problemer var at den lige skulle have et donk med
en muggert for at komme helt frem på forrøret. Hvis den nu skulle vise sig
at holde et år eller to mindre ser jeg ikke noget galt i det, så smider jeg
bare en nu på :) Men, har du ikke adgang til en grav/lift, eller er bange
for sorte fingre, så lyder SDS som et godt tilbud...

Mvh.
Buhl