Ford Mondeo 1.8 TD CLX st.car '94 (420.000~
Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 28-03-06 21:04

Davs der, har lige et spørgsmål vedr oven nævnte bil.

Jeg er blevet tilbudt sårn en fætter til kr. 30.000,-
Den er udrutet med lidt *gejl* såsom 17" alu, sportssæderog leveres
nysynet, på plader....
Er den det værd?
Bortset fra km-tallet, er bilen i tip-top stand, og er blevet godt
passet på, men jeg er lidt usikker på hvorvidt den kan klare en
100-200.00 km mere på samme motor/kaosseri...

Tak for svar:
Ronnie Tarkas

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 21:22

"Ronnie Tarkas" <r.tarkas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> passet på, men jeg er lidt usikker på hvorvidt den kan klare en
> 100-200.00 km mere på samme motor/kaosseri...

Den lyder til at være FOR dyr

--
Tom mondeo 1.8 97'

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-03-06 21:41

> "Ronnie Tarkas" <r.tarkas@hotmail.com> skrev i en meddelelse

men jeg er lidt usikker på hvorvidt den kan klare en

> Den lyder til at være FOR dyr

Det vil jeg også være, så den ER sikkert for dyr.Der er ca. en ½ mio. km. i
en bil, hvis den bliver beh. ordentligt.

Fra : CasperR

Dato : 28-03-06 21:34

> [...]
> passet på, men jeg er lidt usikker på hvorvidt den kan klare en
> 100-200.00 km mere på samme motor/kaosseri...

Det er alt for dyrt. en kammerart købte en af samme model, dog ikke st.car,
som havde gået 220tkm for 32.000 og det var for 2 år siden.. den havde også
17" og var nysynet.
På den anden side er en 1,8 Zetec en af de nemmeste, hvis ikke den nemmeste
motor at få fat i så du skal ikke være bange for ikke at kunne finde en
erstatningsmotor.
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 21:38

"CasperR" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> På den anden side er en 1,8 Zetec en af de nemmeste, hvis ikke den
> nemmeste motor at få fat i så du skal ikke være bange for ikke at kunne

Nej SÅ mange diesel mondeo'er fra disse årgange er der nu heller ikke

--
Tom

Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 29-03-06 09:38

On Tue, 28 Mar 2006 22:37:45 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>"CasperR" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse

>Nej SÅ mange diesel mondeo'er fra disse årgange er der nu heller ikke

Jeg tror at det er hvad jeg havde brug for at vide.
Tak for alle de gode svar.
Jeg vil _IKKE_ købe denne bil for 30.000

Ronnie Tarkas

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 28-03-06 21:36

> [...]
> På den anden side er en 1,8 Zetec en af de nemmeste, hvis ikke den
> nemmeste motor at få fat i så du skal ikke være bange for ikke at kunne

Bemærk, der er tale om en diesel... (TD)

\Mandal

Fra : CasperR

Dato : 28-03-06 22:52

> Bemærk, der er tale om en diesel... (TD)

Damn, det så jeg slet ikke. Isåfald at det er en dieselbanker er det en
anden sag.
--

/CasperR
/89' RST