http://www.carftp.com/ lukket... aaar~
Fra : Thomas

Dato : 28-03-06 20:31

Hej NG

Nu troede jeg lige at jeg skulle til at surfe bilvideoer og så er denne
formidable side lukket ?

Nogen der ved noget eller har planer om at overtage ?

Eller skal der laves en indsamling :)

Mvh

Thomas

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-03-06 21:00

> Nu troede jeg lige at jeg skulle til at surfe bilvideoer og så er denne
> formidable side lukket ?

Så leg lidt med den her i stedet:

http://videos.streetfire.net/

--
/Jan W Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 28-03-06 21:28

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Så leg lidt med den her i stedet:
>
> http://videos.streetfire.net/

ThX

Nice side

Normalt er jeg ikke til Volvo men denne er da ganske kool... især de
optrædender på ofentlig vej til sidst

http://videos.streetfire.net/video/351BFB5C-96F3-43C2-9E18-45E6E0E6760C.htm

Mvh

Thomas

Fra : BJ

Dato : 28-03-06 21:45

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Normalt er jeg ikke til Volvo men denne er da ganske kool... især de
> optrædender på ofentlig vej til sidst

Det bedste er næsten, dem der får jord af en grisekassebil..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas H.

Dato : 29-03-06 15:12

> http://videos.streetfire.net/

Jeg var bare noget skuffet da jeg uploadede mine fine videoer i 512x288
super kvalitet, at de så omkodede dem så det lignede lort, billedet var højt
da de ikke tager højde for 16:9, plus at lyden heller ikke er særlig god