Manglende tilbagekørsel af visker
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-03-06 18:28

Hej derude,

Nu hvor vi er begyndt at få regn så har jeg opdaget at mine for-viskere
ikke kører helt ned når de stopper efter fx. interval visken, de stopper
tilgengæld ca. 2-4 cm oppe på ruden, og hvis man så giver den et kort
vink opad på pinden (enkelt-visk), så kører viskeren helt ned og ligger
hvor jeg mener den skal ligge.

Når den kører på konstant visken (både hurtigt og langsomt) så kører den
helt ned, men måske virker det lidt som om den er lidt træg de sidste
par cm.

Nogen der har et bud på hvad der er bedst og nemmest at gøre? Jeg har
prøvet at se om jeg kunne smøre den, men det virkede vist ikke helt. Jeg
har lige skiftet viskerblade, og der hjalp lidt, men af og til kan den
endda stoppe midt på ruden, ret trælst

Bilen: Nissan Primera P11 2.0SLX '96

Thomas