Aluline 8x16" fælg - HVOR ??
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 15:49

Hej NG

Jeg forsøger at finde frem til disse fælge: "Aluline 8x16"
www.ivao.org/~mh/imabes/BMW735/VBfaelg.gif

De forreste fælge blev beskadiget ved påkørslen jeg
var udsat for i forrige uge
Forsikringen vil rette dem op eller give 2500 til to nye.
Er en smule i tvivl om hvad jeg skal gøre, da jeg ikke har
kunnet finde fælgene nogle steder.
Skal jeg få dem rettet op ?
Eller skal jeg fortsætte på dem, og gemme de 2500 til
hjælp til nogle nye fælge i stedet ? Og hvilke ??
(Det var ikke lige planen at udskifte fælge nu.... økonomisk altså )
Derudover har jeg mistet centerkapslen til den ene fælg i sommers,
og skulle derfor også gerne finde frem til en forhandler et sted.

--
Mvh.
Morten Hansen

BMW 735i E32 ´91.... nu ikke så køn

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 15:51

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg forsøger at finde frem til disse fælge: "Aluline 8x16"
> www.ivao.org/~mh/imabes/BMW735/VBfaelg.gif

Undskyld - der blev lige ramt forkert
http://www.ivao.org/~mh/images/BMW735/VBfaelg.gif
skulle være bedre

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 19:01

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> wrote in message
> Hej NG

> Eller skal jeg fortsætte på dem, og gemme de 2500 til
> hjælp til nogle nye fælge i stedet ? Og hvilke ??

HVIS jeg skulle beslutte at købe nogle nye vil mit valg nok
falde på en af disse:
http://www.xlwheels.dk/barracuda.html i 8 og 9x17

Eller Keskin KT5, black i 7½ og 9x17 - men de er noget dyere
www.keskin.dk

http://www.xlwheels.dk/invisionpanther.html er desværre ikke stor nok
Samme med Akuma Firefox og Laser
http://www.autofokus.dk/produkter.asp?menu=alufaelge&side=faelge&maerke=Akuma
Wolfrace Street Octane og Yakuza
http://www.autofokus.dk/produkter.asp?menu=alufaelge&side=faelge&maerke=Wolfrace

Svært at finde noget i sort synes jeg, så andre forslag modtages med kyshånd
!

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-06 16:38

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> wrote in message

> HVIS jeg skulle beslutte at købe nogle nye vil mit valg nok
> falde på en af disse:
> http://www.xlwheels.dk/barracuda.html i 8 og 9x17

Det kan det så ikke blive - fås ikke i ET-mål der passer.

> Eller Keskin KT5, black i 7½ og 9x17 - men de er noget dyere
> www.keskin.dk

Heller ikke
ET-mål passer ikke (må være ET20 eller mindre)
De kan dog fås i 18" der passer
Deres KT4 kan også fås i 17" og er meget pæn,
men uf hvor er der mange eger at vaske

Det er indtil videre ENESTE to fælge jeg har kunnet
finde i sort/blank der passer.

Stadig ingen andre bud ?
Eller nogle der ved, hvor jeg kan få fat i de gamle Aluline ?
Sidste ? - Hvem er bedst til at rette de skadede fælge op ?
LM opretning ??

--
Mvh.
Morten Hansen