Fælles færdselslov
Fra : Nis

Dato : 27-03-06 15:58

Det ser ud til at vi (25 Eurolande) i nærmeste fremtid skal have et fælles
kørekort, men hvad med den fælles færdselslov, vi alle kan rette os efter???

Fra : Thomas J.

Dato : 27-03-06 16:07

Den Mon, 27 Mar 2006 16:58:18 +0200 sendte "Nis" <nis@it.dk> følgende
røgsignaler:

>Det ser ud til at vi (25 Eurolande) i nærmeste fremtid skal have et fælles
>kørekort, men hvad med den fælles færdselslov, vi alle kan rette os efter???

Og fælles registreringsafgift.....
Nåh nej, det må jo ikke koste staten penge (tværtimod).

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Bagdad Bob

Dato : 27-03-06 16:19

> røgsignaler:

> Og fælles registreringsafgift.....
> Nåh nej, det må jo ikke koste staten penge (tværtimod).

Oh yeah - og fri hastighed på motorvejene? - nåh nej, vi må ikke få mere
frihed heller (tværtimod)

/Abildgaard

Fra : Nis

Dato : 27-03-06 16:51

Det ser ud til at der skal lægges en del røgslør... gejlt nok, at man kan
gøre en forskel

Fra : alexbo

Dato : 27-03-06 16:45

"Nis" skrev

> Det ser ud til at vi (25 Eurolande) i nærmeste fremtid skal have et fælles
> kørekort, men hvad med den fælles færdselslov, vi alle kan rette os
> efter???

Med venstrekørsel på de britiske øer vil det nok være vanskeligt at lave een
fælles færdselslov.
Men bortset fra det, er forskellende da ikke store, der er noget med
fartgrænser, promillegrænser og kørelys.
Det er heller ikke mit indtryk at det er forskellene i færdelslovene det er
problemet,
det er nærmest det at overholde den færdselslov der gælder i ens eget land.

mvh
Alex Christensen

Fra : BJ

Dato : 27-03-06 17:08

KLIP

> Det er heller ikke mit indtryk at det er forskellene i færdelslovene det
> er problemet,
> det er nærmest det at overholde den færdselslov der gælder i ens eget
> land.

Orv - du har udvist en dybsindighed som ingen af os andre turde håbe på at
kunne opnå.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Broegger

Dato : 27-03-06 19:30

"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev

> Med venstrekørsel på de britiske øer vil det nok være vanskeligt at
> lave een fælles færdselslov.

Jeg kørte i taxa i England for et par år siden. Her spurgte jeg chaufutten
hvornår han troede England skiftede til Euro...
Hans svar: Når resten af Europa begynder at køre i den anden side af vejen!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-03-06 20:12

Broegger <thomas@removethisbroeggerklanen.dk> skrev :

>Hans svar: Når resten af Europa begynder at køre i den anden side af vejen!

My kind'a guy ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-06 10:00

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> My kind'a guy ;)

Kører du da altid i venstre side?
Der er vist noget jeg ikke var klar over.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-03-06 01:33

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Kører du da altid i venstre side?

Nej - men jeg er nok til hurtigt til at "fyre et svar af"

(ikke denne gang)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-03-06 12:12

alexbo skrev:

> Med venstrekørsel på de britiske øer vil det nok være vanskeligt at lave een
> fælles færdselslov.

Englænderne fortæller at irerne (deres århusianere) lavede et
forsøg med højrekørsel. De startede med lastbilerne...

/Martin