servovæske til Mitsubishi Galant..
Fra : Allan Riise

Dato : 27-03-06 15:16

Noget man skal købe specielt, eller er det detsamme som man bruger i sit
bremsesystem.

--
Allan Riise

Fra : Kent Nielsen

Dato : 27-03-06 15:49

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Noget man skal købe specielt, eller er det detsamme som man bruger i sit
> bremsesystem.
Hej
På de fleste biler er det automatgearkasseolie f.eks. Dexron II

Mvh
Kent Nielsen

Fra : Fam. Olsen

Dato : 27-03-06 16:27

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Noget man skal købe specielt, eller er det detsamme som man bruger i sit
> bremsesystem.

Det er IKKE bremsevæske du skal bruge til servoen. Nogle biler bruger
hydraulikolie, og andre bruger automatgearolie. Du er nød til at kigge i
instruktionsbogen eller spørge der hvor du køber din olie.

MVH Niels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-03-06 17:15

Allan Riise wrote:
> Noget man skal købe specielt, eller er det detsamme som man bruger i
> sit bremsesystem.

Du må endelig ikke fylde bremsevæske på.
Det er typisk hydraulikolie der skal bruges, men hvs nu du havde skrevet
hvilken årgang/model din Galant er, så var der måske nogen der kunne give et
mere specifikt svar.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Emer

Dato : 28-03-06 06:54

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Noget man skal købe specielt, eller er det detsamme som man bruger i sit
> [...]
Autoriseret Mitsu-værksted har påfyldt en automatgærolie i min Lancer, så er
jeg sikker på, det er den. De har anbefalet Shell´s.

Marek R.

Fra : Allan Riise

Dato : 30-03-06 11:45

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Noget man skal købe specielt, eller er det detsamme som man bruger i sit
> bremsesystem.

Takker alle for svarene..

--
Allan Riise