En forårsadvarsel...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-06 12:26

Ja, så er det tid til min årlige forårsadvarsel til de københavnske
bilister.

På torsdag åbner Bakken og motorcykelfolket mødes igen.
Det betyder at Nørrebrogade spærres af fra krydset Hyltebro/Nørrebrogade, og
hele vejen op til Nørrebros Runddel fra kl. 17.
Klokken 19 - 21 vil der være betydelige indskrænkninger på ruten, dette vil
især påvirke trafikken på og til Strandvejen.

Ruten:
Tuborgvej - Strandvejen - Kystvejen - Dyrehavevej - Klampenborgvej -
Skovporten til Dyrehavsbakkens P-plads.
Skilte på vejene omkring ruten vil markere, at man ikke kan køre til og fra
i tidsrummet kl. 19 - 21.

Lyssignalerne på ruten bliver manuelt betjent af politiet, og i størstedelen
af tiden vil signalerne vise grønt lys ad kortegens rute eller være helt
slukkede. Det kan derfor være vanskeligt at krydse ruten - specielt
Strandvejen i Hellerup.
Politiet eskorterer kortegen.

Trafikanter, der skal mod nord, bør vælge Helsingørmotorvejen, Ryvangs Allé
eller Bernstorffsvej nord for Tuborgvej.
Politiet fraråder igen i år at besøge Bakken i bil denne aften, idet en stor
del af parkeringspladsen vil være fyldt op med motorcykler, og bilister vil
blive afvist indtil motorcykelkortegen er passeret.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Thomas J.

Dato : 27-03-06 15:52

Den Mon, 27 Mar 2006 13:26:11 +0200 sendte "Aragorn Elessar"
<Aragorn_DK@gmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>Klokken 19 - 21 vil der være betydelige indskrænkninger på ruten, dette vil
>især påvirke trafikken på og til Strandvejen.

God tur, det bliver regn/slud og ca. 3 gr. iflg. DMI.

I øvrigt er offentlighedens interesse vist også dalende. Jeg erindrer
ikke at have set noget af optoget i TV sidste år.

Og mon ikke at samtlige betjente i omegnen har spidset kuglepennen og
fået skiftet "ordrebogen" ud med en ny til lejligheden.
Der plejer jo at være en del kontrol i den forbindelse.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-06 18:00

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote in message news:deuf22tnbctu4qb4bjbu78nq0k9a177pud@4ax.com...
> [...]
> fået skiftet "ordrebogen" ud med en ny til lejligheden.
> Der plejer jo at være en del kontrol i den forbindelse.

Pyt, når man (læs: jeg) har kørt i sne- og frostvejr, er 3 grader og lidt
dryp sgutte det store.
Varme i håndtag og sadel, og god påklædning er guld værd. For ikke at tale
om en god, stor RT-kåbe.
Og jo, der skal såmænd nok blive skrevet lidt "hakkere" i dagens anledning.
Ingen Bakkeåbning uden lidt ekstraarbejde til kontorpigerne.
Det er nok bare *lidt* nemmere at holde dyret i ro uden sne og salt, med
andre ord: Ikke så meget "Slingre ned ad Vestergade!".

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-03-06 20:01

skrev i en meddelelse news:deuf22tnbctu4qb4bjbu78nq0k9a177pud@4ax.com...
> [...]
> fået skiftet "ordrebogen" ud med en ny til lejligheden.
> Der plejer jo at være en del kontrol i den forbindelse.

Det ka da godt være at offentlighedens interesse er dalende, men sjovt nok
plejer åbninger - uanset vejr - at tiltrække flere deltagende en
bakkelukningen. Sjovt fordi vejret plejer at være _lidt_ bedte når bakken
lukker igen....
Men i år ligger åbningen lige tæt nok på påsken for mig - vi kører på ferie
(i bil) lørdag morgen, så jeg ved ikke rigtigt...
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-06 21:23

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk> wrote in message
-cut-
> [...]
ferie
> (i bil) lørdag morgen, så jeg ved ikke rigtigt...

Kom nuuu, du vil jo gerne!? *puffe*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-03-06 22:02

"Aragorn Elessar" <Aragorn_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk> wrote in message
> -cut-
> ferie
>
> Kom nuuu, du vil jo gerne!? *puffe*
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK
>
> --
> =================
> www.welles.dk
> www.bmwmc.dk
> www.furnituretiger.dk
> =================

Ret har du nu.....for et par år - eller 3 - siden skrev jeg herinde med en
gut, det kalder sig Aaros. 1-2 uger før påske kørte han sin - kun let
kåbeskadede Honda - gennem Sverige via Stockholm og svjh ret langt nordpå +
retur. Han havde snevejr et langt stykke af vejen og temmeligt koldt vejr
hele vejen. 1-2 uger senere kom påsken hvor vi kørte til Idre Fjäll i bil -
og op mod 10 graders varme !
Vejrudsigten er også på denne årstid højst at betragte som vejledende o;)

For ca lige så længe siden havde vi næsten lisså koldt vejr op til
bakkeåbningen,men på selve dagen kom det første forår også der med omkring
10 grader - der holdt langt ud på aftenen. Ifølge politiet havde vi den
aften det største antal deltagere i mange år......sku man satse på at vi er
lisså heldige i år ?

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-03-06 00:11

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <Aragorn_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse

-klip-
> [...]
> 10 grader - der holdt langt ud på aftenen. Ifølge politiet havde vi den
> aften det største antal deltagere i mange år......sku man satse på at vi

Hej igen.

Jeg stoler ikke på vejrudsigten, før jeg har set ud af vinduet og har haft
døren åben, og selv da kan vejret nå at ændre sig gevaldigt fra morgen til
aften.
Hvis vejret er til at holde ud torsdag eftermiddag, så tag med. Hvis ikke,
så lad være.
Jeg er med under alle omstændigheder, men jeg håber da at du under dig selv
den præ-påskeoplevelse.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--