Renault Clio årgang 1993 Bagagerums plads
Fra : B.breum

Dato : 23-03-06 09:44

Hej. Jeg har et væddemål igang med bagagerums plads i en ny og gammel
clio.
Hvordan udregner man bagagerumspladsen i en bil, i liter?
Eller endnu bedre, er der nogen som ved hvor stort bagagerummet er i en
clio fra 1993, instruktionsbogen afgiver ikke hemmeligheden.
Mange tak for hjælpen

Fra : Jakob W. Jensen (Sdr~

Dato : 23-03-06 16:54

Mig bekendt udregner man bagagerumsstørrelse efter hvor mange kasser
af forskellige nøje specificerede størrelse, der kan være i
bagagerum. På den måde efterligner man kufferter og tasker.
Jeg burde egentlige vide hvor meget der kan være i bagagerum på den
model. Jeg solgte min clio 1,2 RL ´91, for 8 mdr siden efter at have
haft den siden ´94.
Men bagagerum i den årgang er sikkert større end i min nye Clio 1,5
dci, 80 hk.

Men ved lidt "googling" fandt jeg dette, godt nok på fransk..
http://www.auto-evasion.com/fiches-techniques-automobile/fiche-686-27-Renault.html
Men se under dimensions, der er svaret..

Hygge

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 23-03-06 17:55

B.breum wrote:

> Hvordan udregner man bagagerumspladsen i en bil, i liter?

Ja.

> Eller endnu bedre, er der nogen som ved hvor stort bagagerummet er i en
> clio fra 1993, instruktionsbogen afgiver ikke hemmeligheden.

265 liter

ny: 288 liter

Regnar

Fra : B.breum

Dato : 24-03-06 21:08

Hvor er det skønt med sådan nogle oplyste mennesker.
Jeg takker mange gange og jeg vandt væddemålet. Maks 25 liter forskel
og det var der jo ikke engang.
Mange mange gange tak!