dækmontering syd/sønderjylland
Fra : Per Sørensen

Dato : 22-03-06 17:18

Er der nogle der har kendskab til værksteder eller lignende i området
kolding - esbjerg som kan montere nyt gummi på mine 17" alu, hvis jeg køber
hos dækonline (som vist er nogle af de billigste ifølge lidt googlen rundt
på nettet) - Det er 225/45/17 hvis det skulle gøre nogen forskel.

mvh Per Sørensen

Fra : Aksel

Dato : 22-03-06 18:17

"Per Sørensen" <mit_navn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundt på nettet) - Det er 225/45/17 hvis det skulle gøre nogen forskel.

De har en liste over værksteder på hjemmesiden, du skal ikke regne med at
normale dækfirmaer vil være begejstrede for at montere for dig, du tager vel
heller ikke dit eget kød med på restaurant og forventer at de vil tilberede
det for dig.

Hilsen Aksel

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-03-06 19:52

On Wed, 22 Mar 2006 17:17:46 +0100, "Per Sørensen"
<mit_navn@overmarken.dk> wrote:

> [...]
>hos dækonline (som vist er nogle af de billigste ifølge lidt googlen rundt
>på nettet) - Det er 225/45/17 hvis det skulle gøre nogen forskel.

Quickpot Esbjerg. De tager 135 pr. hjul for alufælge og 90 hvis det
var stålfælge.

--
Mvh. Hans Pedersen
Varde

Fra : Troels - around 9000

Dato : 22-03-06 21:58

> Quickpot Esbjerg. De tager 135 pr. hjul for alufælge og 90 hvis det
> var stålfælge.

QuickPot Nr. Sundby gør det for 75 / alufælg. :)

// Troels

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 23-03-06 12:12

"Per Sørensen" <mit_navn@overmarken.dk> wrote in message
> [...]
> rundt på nettet) - Det er 225/45/17 hvis det skulle gøre nogen forskel.

Quickpot i Kolding gør det ganske fremragende til en fornuftig pris - mener
det er de 135 pr. alufælg. Helt uden brokkeri