Så forstår jeg det bedre. :o)
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-03-06 13:10

Ok, set i det perspektiv, er der ikke noget at sige til at salget af
navi boomer.

Jeg tænkte nok at det havde noget at gøre med, at:

Os skal de s'gu ikke grine ad. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-06 13:36

Folmer Rasmussen wrote:
> Ok, set i det perspektiv, er der ikke noget at sige til at salget af
> navi boomer.

> Jeg tænkte nok at det havde noget at gøre med, at:
>
> Os skal de s'gu ikke grine ad. *LOL*

Og HVIS de griner af os, se hvor galt det kan gå:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=340678

Fra : Kostas

Dato : 22-03-06 13:55

"Peter S." <-> wrote in news:442144a9$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Og HVIS de griner af os, se hvor galt det kan gå:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=340678

Ja så kan de lære det. Men skummel skummel sag. Jeg kunne dog ikke lade
være med at smile lidt da jeg læste følgende:

"Halshugningen skulle være et udtryk for en symbolsk skilsmisse."

Den var da vist lidt mere end symbolsk...

mvh

Kostas

Fra : Jan Vennike

Dato : 22-03-06 19:47

"Kostas" <email@supertips.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Halshugningen skulle være et udtryk for en symbolsk skilsmisse."
>
> Den var da vist lidt mere end symbolsk...

Og jeg forstår nu bedre udtrykket "At have hovedet under armen"

Han kunne jo også have "taget benene på nakken" med et par raske ekstra snit

/Jan

Fra : Kostas

Dato : 23-03-06 07:43

> Og jeg forstår nu bedre udtrykket "At have hovedet under armen"
>
> Han kunne jo også have "taget benene på nakken" med et par raske
> ekstra snit

Ha ha ha ha ha - en god måde at starte dagen på - lidt god morbid humor.

mvh

Kostas

--
I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE.

Fra : Mogens...

Dato : 25-03-06 07:10

> Ok, set i det perspektiv, er der ikke noget at sige til at salget af
> navi boomer. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=340972

Du følger alligevel med på dk.teknik.satellit.navigation?
Pas nu på ikke at blive "grebet" af det således, at udstyret slides unødigt
til stor moro for medtafikanterne. RETTELSE -> nogle af dem