Dæk + service i tyskland?
Fra : Jasper Norman

Dato : 21-03-06 22:57

Hej.

Der har været lidt skriveri i gruppen ang. dæk i Tyskland.

Men hvad er der sparet? Hvis man slår det sammen med et service hos MB i
tyskland, kan det da svare sig at køre efter det?

Bilen melder at der er 17.000 km til et "service 2" besøg. Jeg aner ikke
hvad den mener med et Service 2 besøg, men det lyder dyrere end et "service
1"

/Jasper

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 22-03-06 03:56

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bilen melder at der er 17.000 km til et "service 2" besøg. Jeg aner ikke
> hvad den mener med et Service 2 besøg, men det lyder dyrere end et

Hvis jeg ikke husker meget galt er det omvendt - så service 2 er et lille
eftersyn (men jeg har jo normalt vognmanden til at tage sig af den slags
bagateller så jeg kan huske forkert
Prøv evt at kigge i servicehæftet (hvis du da ikke allerede har gjort det).
Der kunne ligge en serviceseddel fra tidligere værskstedsbesøg der kunne
give et hint om det.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved