Import fra Holland?
Fra : Dinovo

Dato : 21-03-06 00:21

Hej i gruppen,

Er der nogen større forskel på at importere bil fra Holland vs.
tyskland? Når man kigger på fx mobile.de syntes jeg at biler i
Holland er en tand dyrere end i Tyskland - har de afgift på i Holland?
Hvis ja, må dette vel helt naturligt besværlig gøre en export/import
process for køber og sælger og måske gøre at en forhandler i
Holland ikke gider besværet med at eksportere biler, eller?

/Dinovo

Fra : John Sahl

Dato : 21-03-06 01:32

Dinovo wrote:
> Er der nogen større forskel på at importere bil fra Holland vs.
> tyskland?

Der er ingen forskel ud over at det generelle hollandske klima ikke er
meget bedre end det danske mht bilernes holdbarhed.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Mogens...

Dato : 21-03-06 06:02

"Dinovo" <lundable@gmail.com> skrev i en meddelelse

> har de afgift på i Holland?

Jep

> Hvis ja, må dette vel helt naturligt besværlig gøre en export/import
> process for køber og sælger og måske gøre at en forhandler i
> Holland ikke gider besværet med at eksportere biler, eller?

Man kan vel få afgiften retur som i DK - om de gider det. Tja'