Dele til Golf II?
Fra : Patrick

Dato : 20-03-06 21:30

Hej alle.

En eller anden der kan tippe mig om, hvor jeg kan få nogle små dele til min
Golf II fra 87'?

På forhånd tak!

Mvh
Patrick

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-03-06 22:00

Hej!

Patrick wrote:

> En eller anden der kan tippe mig om, hvor jeg kan få nogle små dele til min
> Golf II fra 87'?

Silvan - køb en pakke med møtrikker

Alternativt, prøv en hugger.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 22:11

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Alternativt, prøv en hugger.

Eller bakke tilbage og samle op ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 20-03-06 22:33

Patrick wrote:
> Hej alle.
>
> En eller anden der kan tippe mig om, hvor jeg kan få nogle små dele til min
> Golf II fra 87'?

Det kommer selvfølgelig an på hvad det er for små dele. Thansen har en
masse småting der er fuldstændig ligegyldigt og popsmart plastiksnask.

Hvis det er reservedele du leder efter, så kan flg. være et godt forslag

Nordic autoparts (ligger i Risskov v. Århus)
Krogslund
Hovwdiaudi (ligger vist i Næstved og i Viborg)
Høyer autodele
Thansen

Pris og kvalitet hænger sammen i en del tilfælde så man skal lige kigge
sig lidt for.

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-03-06 22:32

Patrick skriver:

> En eller anden der kan tippe mig om, hvor jeg kan få nogle små dele til min
> Golf II fra 87'?

Thansen, hovwdiaudi, mekonomen, huggeren....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Lone

Dato : 20-03-06 23:14

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> En eller anden der kan tippe mig om, hvor jeg kan få nogle små dele til min Golf II fra 87'?

Hvilke dele - og hvor i landet?

--
vh Lone

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-03-06 08:16

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> En eller anden der kan tippe mig om, hvor jeg kan få nogle små dele til
> min Golf II fra 87'?

Ved en hugger ..

--
Per, Esbjerg